Rysy na lakierze

10 Maj 2016, 14:55

Witam, otóż mam taki problem, że przez moją głupotę zarysowałem sobie nieco klapę od bagażnika. Nie rzuca się to tak bardzo w oczy no ale jednak ja to widziałem i teraz za każdym razem będzie mnie kuło.. Jest jakiś sposób, żeby to jakoś zakryć? Oprócz lakierowania oczywiście. Jakaś emulsja cokolwiek? Nie znam się na tym za bardzo, ale rysy nie są grube, paznokieć nie wchodzi w nie praktycznie, Wstawiam zdjęcie jak to mniej więcej wygląda, ale zaznaczam, że na focie wygląda straszniej niż na real. Pozdrawiam i proszę o pomoc.

[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]

Arriku
Obserwowany

Prawo jazdy: 27 07 2015
Przebieg/rok: 8tys. km
Auto: Audi a4 b5
Silnik: 1.8 T 150 KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1997

08 Cze 2016, 10:58

Są takie kredki maskujące rysy do lakieru tylko trzeba dobrać pod kolor. minus jest taki że schodzi to po kilku myciach. Możesz dorobić lakier pod kolor zrobić cieniutkim pędzelkiem takie zaprawki i później jak lakier się utwardzi lekko ręcznie spolerować. Nie powinno być wtedy to tak widoczne.
Kacper
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 3348
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

24 Lip 2016, 20:35

spokojnie nic poważnego nie stało się polecam papier wodny 2000 zmatowić uszkodzone miejsce i spolerować nawet ręcznie
warlock
Nowicjusz

Przebieg/rok: 13tys. km
Auto: Audi
Silnik: 1,6
Paliwo: Benzyna
Rok produkcji: 1995

26 Lip 2016, 16:47