Samochód do 15k dla dwumetrowca

07 Paź 2016, 08:58

Witam,

Ostatnio stałem się szczęśliwym posiadaczem prawa jazdy i powoli zacząłem się rozglądać za samochodem. Tak jak w temacie mam 2m wzrostu. Na kursie ciężko było mi się zmieścić w Suzuki Swift ;) Na szczęście większość godzin wyjeździłem Hyundaiem tam już było znacznie lepiej z ilością miejsca :) Budżet jest ograniczony do max 15k. Auto będzie wykorzystywane zarówno do jazdy po mieście jak i w trasy(wypad na rowery w góry). Dobrze by było 5 drzwiowe. Ogólnie jestem laikiem w kwestii samochodów więc nie wiem jakie kryteria jeszcze powinienem uwzględnić. Będę bardzo wdzięczny za pomoc.

Z góry dziękuję i pozdrawiam.
ekhmmm
Nowicjusz
 
Posty: 31
Prawo jazdy: 10 07 2016
Przebieg/rok: <1tys. km
Auto: Hyudani i20 Active
Silnik: 1.4 MPI 6MT
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2017

07 Paź 2016, 09:02

Wczoraj przeglądając z nudów ogłoszenia trafiłem na taką Toyotę - wygląda na bardzo zacny egzemplarz, myślę, że to dla Ciebie idealna opcja biorąc pod uwagę Twój wzrost, sposób użytkowania i fakt, że to będzie Twój pierwszy samochód:
[link do oferty na Olx wygasł]
łysy
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2759
Zdjęcia: 2
Prawo jazdy: 12 09 2001
Auto: VW Golf VII
Silnik: 1.4 TSI 150KM
Paliwo: Benzyna

07 Paź 2016, 09:26

A nie lepiej by było kupić samochód z roku ok 2004?
ekhmmm
Nowicjusz
 
Posty: 31
Prawo jazdy: 10 07 2016
Przebieg/rok: <1tys. km
Auto: Hyudani i20 Active
Silnik: 1.4 MPI 6MT
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2017

07 Paź 2016, 10:38

A jakie to ma znaczenie? :) Im nowszy samochód tym mniej trwały, bardziej skomplikowany, dużo droższy w naprawach. Tak naprawdę względny spokój gwarantuje Ci jedynie auto z salonu, a na nie masz za słaby budżet.
Zawsze lepiej kupić pewne auto z 2000 r. niż powypadkowego ulepa z cofniętym licznikiem z 2004 r., w szczególności na początek przygody z motoryzacją.
łysy
Stały forumowicz