Samochód do 15tys.

25 Sty 2017, 09:25

Witam, liczę na Wasze porady. Sprawa jest właściwie prosta, potrzebuje samochodu w granicach 15tys, mam dodatkowo odłożone kilka tysięcy na wymiany po zakupie (rozrząd itd). Jestem młodym kierowcą auto będzie służyło na dojazdy do dziewczyny ok 35km oraz do codziennego użytku. Rocznie robię ok 7-8 tys km. Interesuje mnie samochód o pojemności 1,6 do 1,8. rok 2002 benzyna. Na początku roku miałem dachowanie i moje auto niestety poszło do kasacji udało mi sie jedynie odzyskać z niego półroczną instalacje gazową o przebiegu ok5-6 tys km ( tym samochodem było Audi a3 8l 1999r 3drzwi klimatronik, miałem je 2,5 roku).

Zastanawiam sie nad zakupem audi a3 8l 2002-03 rok 1,6 lub 1,8t. Podsyłam linki:
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] tutaj cena skacze jak na olimpiadzie było juz 13200 , 12500 a teraz rekord 15400 xD

Ponadto zastanawiam się nad oplem astra h 2004 lub wyższy rocznik. Jeżeli macie pomysły na inny hatchback to słucham , oraz liczę na pewne porady.
Karols1993
Obserwowany

Auto: Nie mam

25 Sty 2017, 12:46

Jak robisz rocznie tak mało km to się zastanawiam po co ładowałeś LPG.
Przy takich przebiegach bierz 1,8T, bo rzadko pojeździsz ale za to z radością :ok: Może nie ten egzemplarz, bo jak jakiś cebulak wyciągnął radio to dużo mówi o kulturze serwisowania danego egzemplarza.

P.S. Ktoś musiałby być głupi aby kupić 1,6 za ponad 15tys.
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

15 lat sukcesów Toyoty Prius
    15 lat temu została zaprezentowana pierwsza generacja Toyoty Prius, której debiutowi towarzyszyło hasło "w samą porę na 21 wiek". Półtorej dekady później, najlepiej sprzedający się samochód hybrydowy ...
    Wszystkie SUV-y Lexusa: nie tylko hybrydy