Samochod do 4200zl

Samochod do 4200zl

04 Sie 2008, 20:48

co byscie polecali ??

a wiec tak
samochod ma byc na gaz
miec dobrego kopa (bez problemu do 160 ...v-max 190-210)
i pojezdzic 3 lata bez awarii

no i zeby jako taki wyglad mial :)


myslalem nad Calibra
Astra GSI
MAzda 323f


a co wy byscie proponowali ?
wdz_
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 112
Rejestracja: 08 Lip 2008, 20:25
Miejscowość: Ciechanów

Re: Samochod do 4200zl

04 Sie 2008, 21:01

mazda corolla starlet mitsu colt

uno turbo o ile uda ci sie zdobyc za taka kase

tipolot z np 2,0 :wink:
Manfred
Aktywny
 
Posty: 391
Rejestracja: 30 Lip 2008, 12:23

Re: Samochod do 4200zl

04 Sie 2008, 21:29

tez mi propozycje....

zaden z nich dobrze sie nei prezentuje....

uno jedynie jako tako...ale za drogie UNO TURBO
wdz_
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 112
Rejestracja: 08 Lip 2008, 20:25
Miejscowość: Ciechanów

Re: Samochod do 4200zl

04 Sie 2008, 21:40

no fakt ciezko o uno turbo za te pieniadze ale widok min kolesi np z bmw 525 jak uniakowi nie daja rady - bezcenne :lol:

ale i tak chcesz z gazem wiec mozna sobie darowac :lol:

tipo ostatnio widzialem czerwone zadbane - odpicowane - tylko dobrej felgi brakowalo i calkiem sympatycznie by bylo :wink:

madzia 323 f nie jest zla

a colt jest calkiem oki
Manfred
Aktywny
 
Posty: 391
Rejestracja: 30 Lip 2008, 12:23

Re: Samochod do 4200zl

04 Sie 2008, 21:56

Manfred napisał(a):widok min kolesi np z bmw 525 jak uniakowi nie daja rady - bezcenne


Widzę, że tych Twoich cinquecento i uniaków żadne samochody nie mogą dogonić ;) Nawet te 2.5 litrowe :)

Colt wygląda całkiem fajnie.
Smerda_Jajeczny
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 164
Rejestracja: 18 Lip 2008, 10:42
Miejscowość: \/\//\\/\//\

Re: Samochod do 4200zl

04 Sie 2008, 22:03

idz spac niedowiarku :lol: powiedz co cie boli i czemu nie mozesz tego zrozumiec ze male auto tez moze byc szybkie :wink:

takie to trodne ?? :lol: :lol: :lol:
Manfred
Aktywny
 
Posty: 391
Rejestracja: 30 Lip 2008, 12:23
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Toyota Sports 800 - legenda modelu Toyota Sports 800 - legenda modelu
    Toyota Sports 800 to pierwszy sportowy samochód firmy Toyota i pierwszy na świecie kabriolet z dachem typu Targa. Eksperymentalny prototyp Toyota Sports 800 Gas Turbine Hybrid był także zapowiedzią bijącego dziś rekordy ...
    Model LC 500 pokazuje przyszłość Lexusa Model LC 500 pokazuje przyszłość Lexusa
    LC 500 pokazuje przyszłość Lexusa. Wskazuje, w jakim kierunku będzie się rozwijał design, osiągi i własności jezdne naszych samochodów – mówi w wywiadzie dla portalu lexusenthusiast.com wiceprezes Lexus ...

  • Re: Samochod do 4200zl

    04 Sie 2008, 23:49

    jasna rzecz ze Uno Turbo Rozwala BMW 2,5 TDS

    to nawe tnie jest dziwne :) bo ta beta to straszny muł .... a Uno to rakieta

    dziwne to bylo jak moj kolega z osiedla rozwalil swoim Cieniasem BMW 325 ;p 2,5 litra w benzynie ;]
    wdz_
    Początkujący
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 112
    Rejestracja: 08 Lip 2008, 20:25
    Miejscowość: Ciechanów

    Re: Samochod do 4200zl

    05 Sie 2008, 07:22

    wiesz ja mialem na mysli 525 e 34 192 konie a nie diesla co ma kolo 140 koni :wink:

    ale takim nie niedowiarkom sie nie wytlumaczy
    Manfred
    Aktywny
     
    Posty: 391
    Rejestracja: 30 Lip 2008, 12:23
     
    • Warto przeczytać
    • VW Passat CC
      8 Runda Rajdowych Mistrzostw Świata
      Tuning Mazda, przezentacja, dym, woda
      Infiniti Q50