Samochód do koło 4,5 tysięcy

Re: Samochód do koło 4,5 tysięcy

23 Sty 2009, 16:36

Ja polecam BMW E30. Ja ze swojej E30 jestem bardzo zadowlony, żadnych usterek jeszcze nie miałem a mam je od kwietnia 2008. Silnik 1.6 fakt troche słaby, ale buda E30 jest dość lekka więc 100KM wystarcza do normalnej jazdy.
zbychu57
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 312
Rejestracja: 02 Mar 2008, 10:57
Miejscowość: Białystok

Re: Samochód do koło 4,5 tysięcy

23 Sty 2009, 17:33

Hehe a nie zbankrutuje na benie/lpg? :P
warzywo
Aktywny
 
Posty: 318
Rejestracja: 20 Sty 2009, 20:38
Miejscowość: PZN

Re: Samochód do koło 4,5 tysięcy

23 Sty 2009, 17:44

a może BMW E34? Tylko trzeba uważać żeby nie trafić na jakiegoś szrota
Volvo
Początkujący
 
Posty: 236
Rejestracja: 23 Sty 2009, 17:28
Miejscowość: Piekło

Re: Samochód do koło 4,5 tysięcy

23 Sty 2009, 17:57

warzywo napisał(a):Hehe a nie zbankrutuje na benie/lpg? :P

Na LPG to raczej nikt nie zbankrutuje.
Moja pali ok 9 średnio Pb95, teraz zimą to do 10 dochodzi, więc nie jest to straszny wynik.
zbychu57
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 312
Rejestracja: 02 Mar 2008, 10:57
Miejscowość: Białystok

Re: Samochód do koło 4,5 tysięcy

23 Sty 2009, 18:45

Co do tych beemek. Czesto sie psuje? Drogie czesci?
warzywo
Aktywny
 
Posty: 318
Rejestracja: 20 Sty 2009, 20:38
Miejscowość: PZN

Re: Samochód do koło 4,5 tysięcy

23 Sty 2009, 21:10

Moja póki co to sie nie psuje wogóle. 8)
Ale tak ogolnie jeśli chodzi o te beemki to tak samo jak z innymi samochodami -nastoletnimi, jeśli poszukasz trochę i kupisz w dobrym stanie to napewno będziesz zadowolony i u mechanika dużo czasu nie będziesz spędzał, a jak kupisz zaniedbane to niestety ale kłopotów sporo napewno będzie. A częsci do bmw tez nie są drogie.
zbychu57
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 312
Rejestracja: 02 Mar 2008, 10:57
Miejscowość: Białystok
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Nissan Micra N-Tec - nowa stylizacja nadwozia i wnętrza Nissan Micra N-Tec - nowa stylizacja nadwozia i wnętrza
    Nissan wprowadził właśnie do sprzedaży nową, specjalną odmianę miejskiego modelu Micra. Wersja N-Tec wyróżnia się nową stylizacją nadwozia i wnętrza, a także zmodernizowanymi rozwiązaniami technicznymi. Jest też bardzo ...
    Jak prawidłowo siedzieć za kierownicą i jak się ubierać? Jak prawidłowo siedzieć za kierownicą i jak się ubierać?
    Bezpieczeństwo ruchu drogowego zależy w sposób szczególny od tego, czy kierowca jest w stanie odpowiednio sprawnie reagować na to, co dzieje się na drodze. Dlatego tak ważna jest jego pozycja za kierownicą. ...

  • Re: Samochód do koło 4,5 tysięcy

    23 Sty 2009, 22:03

    No jest jak mówisz, bo jeśli byłoby inaczej to zabytkowe wozy z lat 60-70 by nie pożyły do dzisiaj, ale niestety ludzie robią tak, że skoro wózek kosztuje 2000 zł to nie będę w niego ładował siana. I większość samochodów to szroty totalne. Trudno znaleźć coś dobrego, a szczególnie jak ktoś się na tym nie zna (np ja :P)
    warzywo
    Aktywny
     
    Posty: 318
    Rejestracja: 20 Sty 2009, 20:38
    Miejscowość: PZN

    Re: Samochód do koło 4,5 tysięcy

    24 Sty 2009, 13:40

    Nikt nie mówił że łatwo jest znaleść auto za 4 tys w dobrym stanie. :) Jak sam sie nie znasz to musisz poprosić znajomego mechanika by ci pomógł w poszukiwaniach. Chociaż nawet najlepszy mechanik nie da Ci gwarancji ze zakupiony kilku letni samochód nie zepsuje sie po miesiącu ale napewno zauważy o wiele wiecej mankametów niż Ty jak sie nie znasz.
    zbychu57
    Aktywny
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 312
    Rejestracja: 02 Mar 2008, 10:57
    Miejscowość: Białystok

    Re: Samochód do koło 4,5 tysięcy

    24 Sty 2009, 13:45

    To jest wiadome, nie pojadę sam, bo facet odpicuje bryke, będzie ładnie świecić, a za tydzień pójdzie wszystko do wymiany :P :D tylko, że najpierw muszę się zorientować co będzie najlepsze. Bo już pora na swój własny samochód bo póki co to poruszam się mamy CC.
    warzywo
    Aktywny
     
    Posty: 318
    Rejestracja: 20 Sty 2009, 20:38
    Miejscowość: PZN

    Re: Samochód do koło 4,5 tysięcy

    24 Sty 2009, 16:27

    DObra nie ma co sie pakowac w stare graty. Mam na oku Asterke 1.8 16V, 95 rocznik kolo 4000 tysiecy. Kupię Poldka czy inny wiekowy wóz za 2000 zł a wydam 2 razy tyle na naprawy.
    warzywo
    Aktywny
     
    Posty: 318
    Rejestracja: 20 Sty 2009, 20:38
    Miejscowość: PZN
     
    • Warto przeczytać
    • Mercedes-Benz SLS 6,3 AMG
      Tuning Mazda, przezentacja, dym, woda
      Infiniti Q50
      Autosacrum 2009