

Połączenie wzornictwa i technologii w celu stworzenia odważnego rozwiązania gotowego do podbicia rynku segmentu B sprawiło, że nowego Note cechuje wiele elementów stylistyki i pomysłów pochodzących z koncepcji Invitation. Wraz z pojawieniem się na naszym stoisku w Genewie tego nowego modelu staje się jasne, że to wzornictwo będzie elementem łączącym go z koncepcyjnym poprzednikiem.

Nowy Note wnosi powiew świeżości i emocji do segmentu, w którym wygląd stał się kluczowym czynnikiem sukcesu. Aby sprostać stale rosnącym wymaganiom nabywców samochodów z segmentu B, Nissan stworzył samochód łączący w sobie elegancję i płynne linie z oryginalnymi i odważnymi szczegółami. Nowy Note nawiązuje do stylu i kształtu koncepcyjnego Invitation i jest nim inspirowany, stąd jego energiczna sylwetka.

Nowy Note to także kontynuacja tradycji Nissana polegającej na wprowadzaniu ekscytujących rozwiązań technicznych na nowe obszary rynku. Klienci będą mogli korzystać z całej gamy innowacyjnych rozwiązań, które przydają się w codziennej jeździe.
POLECAMY Nissan - Targi motoryzacyjne w Genewie 2013
źródło: Nissan