Samochód osobowy [2500zł]

Re: Samochód osobowy [2500zł]

10 Maj 2015, 11:21

Jak sprawny technicznie to jak najbardziej.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 34280
Zdjęcia: 8
Rejestracja: 13 Sty 2009, 15:18
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: Opel Corsa B
Silnik: 1.4 60km
Paliwo: Benzyna

Re: Samochód osobowy [2500zł]

10 Maj 2015, 11:46

Ok dzięki Panowie za pomoc.
Kusza
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 271
Rejestracja: 07 Sty 2015, 11:15
Miejscowość: Gowino
Prawo jazdy od: 29 09 2008
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: BMW e46
Silnik: 323i 170KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

Re: Samochód osobowy [2500zł]

10 Maj 2015, 11:51

Od tego tu jesteśmy :piwo: :ok:
Koniu
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 18318
Zdjęcia: 4
Rejestracja: 10 Cze 2012, 17:00
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra

Re: Samochód osobowy [2500zł]

10 Maj 2015, 16:19

Poczytałem w internecie troche tematów o audi 80 b4 bo jakoś nie miałem z nimi nigdy nic wspólnego :D Znalazłem kilka tematów o obracających sie panewkach problem cześciej występuje w mocniejszych wersjach. I jakieś elektryczne problemy typu łamanie przewodów przy tylnej klapie. Nic innego godnego uwagi nie znalazłem. I pytanko jak wygląda awaryjność jednostki 2.0 90KM ?
Kusza
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 271
Rejestracja: 07 Sty 2015, 11:15
Miejscowość: Gowino
Prawo jazdy od: 29 09 2008
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: BMW e46
Silnik: 323i 170KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

Re: Samochód osobowy [2500zł]

10 Maj 2015, 16:27

Jest to trwały silnik. Ogólnie polecane są 1.8 90KM, 2.0 90KM, 2.0 115KM. Ten ostatni będzie najbardziej żwawy a pierwszy najpopularniejszy. Aaa i nie napalaj się na B4. W Twoim budżecie raczej B3.
Koniu
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 18318
Zdjęcia: 4
Rejestracja: 10 Cze 2012, 17:00
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra

Re: Samochód osobowy [2500zł]

10 Maj 2015, 16:34

Aaa i nie napalaj się na B4. W Twoim budżecie raczej B3.

Nie no spoko pisałem konkretnie o tej [link wygasł] czyli ponad budżet z tematu.

Znalazłem jeszcze taką [link wygasł]
Kusza
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 271
Rejestracja: 07 Sty 2015, 11:15
Miejscowość: Gowino
Prawo jazdy od: 29 09 2008
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: BMW e46
Silnik: 323i 170KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Poradnik - kupujemy auto za kilka tys zł Poradnik - kupujemy auto za kilka tys zł
    Do stworzenia tego poradnika skłoniły mnie dwie rzeczy. Pierwsza to fakt, że na nasze forum trafia sporo osób, które chcą kupić auto w przysłowiowej "cenie średniego roweru" do dojazdów do pracy, szkoły, ...
    Co to jest amaksofobia i jaki ma wpływ na prowadzenie pojazdów? Co to jest amaksofobia i jaki ma wpływ na prowadzenie pojazdów?
    Duszności, zawroty głowy, nadmierne pocenie się, niezdolność do jasnego myślenia, strach przed wypadkiem czy ataki lęku to niektóre z objawów amaksofobii(1), czyli lęku przed prowadzeniem samochodu. Paniczny ...

  • Re: Samochód osobowy [2500zł]

    10 Maj 2015, 16:37

    Ta druga ładna ale kołczan prawilności więc jakiś młody jeździł. :mrgreen:
    Napisz do jiGsawa, może kojarzy w końcu z jego miasta
    Koniu
    Moderator - Jakie auto kupić?
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 18318
    Zdjęcia: 4
    Rejestracja: 10 Cze 2012, 17:00
    Miejscowość: obecnie Fulda
    Auto: Mondeo // Astra

    Re: Samochód osobowy [2500zł]

    10 Maj 2015, 16:40

    Pewnie młody bo nawet mail zazek90@wp.pl czyli pewnie 1990 rok :D
    Kusza
    Aktywny
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 271
    Rejestracja: 07 Sty 2015, 11:15
    Miejscowość: Gowino
    Prawo jazdy od: 29 09 2008
    Przebieg/rok: 15tys. km
    Auto: BMW e46
    Silnik: 323i 170KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Sedan/Limuzyna
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 1999

    Re: Samochód osobowy [2500zł]

    10 Maj 2015, 20:39

    Jeszcze te ciemne lampy z tyłu..
    Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
    Barol
    Moderator - Jakie auto kupić?
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 34280
    Zdjęcia: 8
    Rejestracja: 13 Sty 2009, 15:18
    Miejscowość: Górny Śląsk
    Auto: Opel Corsa B
    Silnik: 1.4 60km
    Paliwo: Benzyna

    Re: Samochód osobowy [2500zł]

    10 Maj 2015, 20:46

    Ale ogólnie nie wygląda źle, gdyż nie każdy młody gniewny nie dba o auto są i tacy którzy dbają :yes:
    Nowe Fotki Mojego Auta są w tym temacie
    fiat-seicento-900-krzycha-vt94145.htm
    Krzychu
    Stały forumowicz
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 4815
    Rejestracja: 15 Kwi 2014, 16:36
    Auto: Fiat Seicento
    Silnik: 900 39 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Hatchback
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 1998

    Re: Samochód osobowy [2500zł]

    10 Maj 2015, 20:51

    No to akurat prawda.
    Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
    Barol
    Moderator - Jakie auto kupić?
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 34280
    Zdjęcia: 8
    Rejestracja: 13 Sty 2009, 15:18
    Miejscowość: Górny Śląsk
    Auto: Opel Corsa B
    Silnik: 1.4 60km
    Paliwo: Benzyna

    Re: Samochód osobowy [2500zł]

    10 Maj 2015, 21:26

    Zadzwonie jutro do młodego i spytam jak wygląda sytuacja ale zaczne od kombi.
    Kusza
    Aktywny
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 271
    Rejestracja: 07 Sty 2015, 11:15
    Miejscowość: Gowino
    Prawo jazdy od: 29 09 2008
    Przebieg/rok: 15tys. km
    Auto: BMW e46
    Silnik: 323i 170KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Sedan/Limuzyna
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 1999

    Re: Samochód osobowy [2500zł]

    11 Maj 2015, 07:26

    Kombi sprzedane. A młody mowił ze wszystko ok moze ewentualnie amory z przodu do zrobienia. Tylko bede mogl dopiero w środe tam podjechać zobaczyć więc może bedzie już sprzedamy.
    Panowie jak wielki błąd popełniam interesując się tym samochodem [link wygasł] silnik na pasku, czytałem o problemach z popychaczami zaworowymi i wycierającymi sie wałkami czy to prawda, rozmawiałem z Panią i powiedziała że auto ok tylko teraz jest u mechanika bo silniczek krokowy do wymiany, korozja na prawym błotniku, podłoga i progi zdrowe.
    Kusza
    Aktywny
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 271
    Rejestracja: 07 Sty 2015, 11:15
    Miejscowość: Gowino
    Prawo jazdy od: 29 09 2008
    Przebieg/rok: 15tys. km
    Auto: BMW e46
    Silnik: 323i 170KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Sedan/Limuzyna
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 1999

    Re: Samochód osobowy [2500zł]

    11 Maj 2015, 11:43

    Panowie dobre wiadomości budżet się powiększył do około 4k :mrgreen: Na samo auto na resztę inna kasa. Zainteresowalem się bmw e36 bo od dawna chciałem mieć i moze sie uda. Rozmawiałem z właścicielem tego samochodu [link wygasł] i tak mówił chłopak uczciwie ze olej do wymiany, doły błotników korodują ale dorzuca dwa nowe błotniki, skóry są troche przytarte, zawieszenie ok, opony nowe, wycieków z silnika/skrzyni/dyfra brak, możliwość sprawdzenia na stacji diagnostycznej. Co o tym myślicie? Czy cena zaniżona?

    edit.
    Na olx tez wystawił prawie dwa tygodnie poźniej ale za 1k mniej [link wygasł] na tablicach GS a koleś jest z wejherowa pisze ze niby ma klime ale nie nie do konca sie znam na deskach rozdzielczych bmw więc sie pytam gdzie jest.

    Lub taka [link wygasł]

    Czy może compakt [link wygasł]
    Kusza
    Aktywny
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 271
    Rejestracja: 07 Sty 2015, 11:15
    Miejscowość: Gowino
    Prawo jazdy od: 29 09 2008
    Przebieg/rok: 15tys. km
    Auto: BMW e46
    Silnik: 323i 170KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Sedan/Limuzyna
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 1999

    Re: Samochód osobowy [2500zł]

    11 Maj 2015, 19:28

    To czarne E36 nie wygląda żle,jak masz niedaleko to można obejrzeć.
    To zielone coupe sam niewiem ale według mnie już troche zmęczone życiem do tego troche rzeczy porobione i sprzedaje?
    Ta czerwona też jakaś zmęczona..
    Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
    Barol
    Moderator - Jakie auto kupić?
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 34280
    Zdjęcia: 8
    Rejestracja: 13 Sty 2009, 15:18
    Miejscowość: Górny Śląsk
    Auto: Opel Corsa B
    Silnik: 1.4 60km
    Paliwo: Benzyna
     
    • Warto przeczytać
    • VW Passat CC
      Mercedes-Benz SLS 6,3 AMG
      8 Runda Rajdowych Mistrzostw Świata
      Infiniti Q50