RAV to nie terenówka, do terenu się nie nadaje
koniec kropka
to suf tak jak srylander, szuruburu, afdi kłatro w tedeiku i tym podobne wynalazki
terenówka ma reduktor, sztywne mosty, rame (wybierz 2, przy czym reduktor musi być
)
jeśli masz taki budżet to warto rozglądnąć się za jakąś zadbaną Toyotą (jeśli małą to 70 jeśli duża to wybór już większy), możesz się rozglądnąć za Isuzu Trooperem 3,5V6 (LPG przyjmuje bezproblemowo) tak samo jak Mitsubishi Pajero (3.0V6 mocne za to 2,5TD trwałe i niezajebliwe, 3,5 GDI nie przyjmuje LPG więc trzeba patrzeć co się kupuje)
jeśłi chcesz bardzo Landrowera to tylko z pewnych rąk, sprawdzony w dobrym serwisie (a tych nie jest wiele) więc w tym problem
jeden z najpopularniejszych pojazdów terenowych w Polsce to Nissan Patrol (najlepiej 4,2D ewentualnie 2,8TDi) 3.0 nie jest udanym silnikiem (renault
)
no i nieśmiertelny Mercedes G (Gelenda) najlepiej 2,5TD, 2,9TD albo 3,0TD bardzo fajne auto niestety drogie w serwisie jak Toyota ale te 2 marki przy tym budżecie bym wziął jako cel
jedno trzeba pamiętać, terenówka nie służy do szybkiej jazdy, zwłaszcza przygotowana do terenu,
część osób z "naszego grona" startowała lub dalej startuje w rajdach, i niemożliwość otwarcia drzwi w błocie (o ile pojazd takowe ma) jest na porządku rajdowym
brodzenie w miejscach gdzie woda sięga połowy szyb też
większość ma doświadczenie w wyjazdach dalekich i bliższych (turystyk) nie jest dziwnym znaleźć kogoś kto zjeździł pół Azji, Afryki a nawet obydwu Ameryk