Samochód z zespawaną podłużnicą będzie równie bezpieczny?

Samochód z zespawaną podłużnicą będzie równie bezpieczny?

22 Maj 2018, 22:38

Mój przyjaciel doznał nieszczęścia głównie przez śliską nawierzchnie.
Koniec podłużnicy przy zderzaku jest zwichrowany.
Dostanę kurierem (150 zł) dolną belkę wzmacniającą (200zł)pod zderzak z kawałkiem podłużnicy i innymi częściami.
Czy jak zespawany zostanie koniec podłużnicy ze szrotu z moją to wytrzymałość na zmiażdżenie będzie ta sama? Szkoda kupować inne auto, bo Kangoor I to duża ładowność za niski koszt kupna i utrzymania.
Image Image Image
kangurek
Obserwowany
 
Posty: 1
Zdjęcia: 3
Rejestracja: 22 Maj 2018, 22:20
Przebieg/rok: 5tys. km
Auto: Renault Kangoo I
Silnik: 1.4 8V 75 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Van
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2003
  • Re: Samochód z zespawaną podłużnicą będzie równie bezpieczny?

    23 Maj 2018, 11:00

    Ogólnie da się to zrobić zgodnie z technologią że wytrzymałość będzie taka sama ale jak znam ten fach to nikt nie będzie tak robił i poprostu zostanie dospawany dany element aby tylko pasowało
    Kao
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 7370
    Rejestracja: 03 Sty 2017, 18:15
    Miejscowość: Francja
    Przebieg/rok: 40tys. km
    Auto: Jaguar X-type, Audi A8, A6 c4
    Silnik: 2.0 D, 4.2 V8,2.6 V6
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Pierwsze elektronicznie sterowane zawieszenie Pierwsze elektronicznie sterowane zawieszenie
    TEMS – pierwsze elektronicznie sterowane zawieszenie – Toyota Soarer – luty 1983. Obecnie trudno wyobrazić sobie samochód o wysokich osiągach bez elektronicznego systemu sterowania parametrami zawieszenia. ...
    Zimowa EkoJazda Zimowa EkoJazda
    Jak jeździć ekologicznie i ekonomicznie zimą? Zasady są te same o każdej porze roku, ale w trudnych warunkach pogodowych, niskich temperaturach mają jeszcze większy wpływ na bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu ...

  •  
    • Warto przeczytać