Schemat Renault Trafic 1980-

schemat Renault Trafic 1980-

14 Lis 2013, 19:40

Witam.
Proszę o pomoc w poszukiwaniu schematu do samochodu: Renault Trafic 1980-.
Jeśli byłoby potrzebne to silnik jest o pojemności 2068 cm3 44kW 60 KM.
Nie działają mi kierunkowskazy i światła awaryjne. Na przekaźniku nie ma plusa, masa jest. Nie wiem skąd ten plus idzie. Bezpiecznik dobry, styki przy skrzynce z bezpiecznikami poprawione.
Z góry dziękuję za pomoc.
kamil638
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 642
Rejestracja: 23 Sie 2012, 20:12
Miejscowość: Wrocław
Prawo jazdy od: 01 01 2001
Auto: Mercedes w210
Silnik: 2.9 td
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1999

Re: schemat Renault Trafic 1980-

14 Lis 2013, 22:32

Do włącznika świateł awaryjnych dochodzą przez 2 bezpieczniki 2 plusy, jeden bezpośrednio z aku a drugi po stacyjce z włącznika już jeden plus idzie na przerywacz
andrzej_124
Stały forumowicz
 
Posty: 1704
Rejestracja: 08 Sie 2007, 23:19

Re: schemat Renault Trafic 1980-

15 Lis 2013, 16:42

Dziękuję za odpowiedź. Jeden plus mierzyłem i jest na kostce od św. awaryjnych, jednak nie pamiętam czy miałem zapłon przekręcony wtedy czy nie. Okazało się, że przestała mi działać dmuchawa. Na 100% będzie to jakiś styk/ przewodzik, ale bez schematu ani rusz.
Na przerywaczu nie ma plusa (przekręciłem zapłon i włączyłem kierunkowskaz). Masa jest.
kamil638
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 642
Rejestracja: 23 Sie 2012, 20:12
Miejscowość: Wrocław
Prawo jazdy od: 01 01 2001
Auto: Mercedes w210
Silnik: 2.9 td
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1999

Re: schemat Renault Trafic 1980-

15 Lis 2013, 23:29

Ile i jak oznaczone styki ma przerywacz kierunkowskazów ?
Najczęściej stosowane w tamtych latach były 3 stykowe, 49, 49a, 31.
andrzej_124
Stały forumowicz
 
Posty: 1704
Rejestracja: 08 Sie 2007, 23:19

Re: schemat Renault Trafic 1980-

16 Lis 2013, 22:04

Zwarcie w przerywaczu dwóch ścieżek powodowało, że dmuchawa, kierunkowskazy, awaryjne nie funkcjonowały. Po usunięciu zwarcia wszystko wróciło do normy.
kamil638
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 642
Rejestracja: 23 Sie 2012, 20:12
Miejscowość: Wrocław
Prawo jazdy od: 01 01 2001
Auto: Mercedes w210
Silnik: 2.9 td
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1999
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Hamowanie silnikiem - niższe spalanie i bezpieczeństwo Hamowanie silnikiem - niższe spalanie i bezpieczeństwo
    Hamowanie silnikiem to element techniki jazdy, dzięki któremu możemy z jednej strony zmniejszyć zużycie paliwa w naszym aucie, a z drugiej wpłynąć na bezpieczeństwo jazdy. Nie jest to jednak łatwy sposób hamowania, ...
    Nowy silnik CDTI ECOTEC 1,6 spełnia normy Euro 6 Nowy silnik CDTI ECOTEC 1,6 spełnia normy Euro 6
    Wprowadzenie całkowicie nowego czterocylindrowego silnika wysokoprężnego Opla to kolejny etap w procesie odnowy portfolio jednostek napędowych. Silniki CDTI ECOTEC o pojemności 1,6 litra, są drugą z kolei rodziną nowych silników ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • Mercedes-Benz SLS 6,3 AMG
      8 Runda Rajdowych Mistrzostw Świata
      Monster Truck Rock Star, 11
      Autosacrum 2009