Seat Cordoba vs Chevrolet Lacetti

10 Lis 2007, 22:46

Witam!
W sprawach motoryzacyjnych raczej jestem laikiem dlatego postanowilem zalozyc ten temat. Przymierzam sie do kupna samochodu (cena to ok. 50-55 tys.). Samochod musi byc z salonu. Po przejrzeniu roznych ofert wybralem dwa samochody: cordobe i lacetti. Seat wydaje sie solidniejszy, ale niestety wyposazenie w standardzie slabsze, a za dodatkowe trzeba sporo placic. Lacetti ma wiec tutaj chyba przewage, ale obawiam sie, ze jakosc wykonania i materialow moze byc niezadowalajaca. Bardzo chetnie poznam Wasze opinie na temat tych samochodow i czekam na wszelkie rady (moze przeoczylem jakis inny, fajny samochod?).

Jeszcze jedno pytanko odnosnie kupowania nowego samochodu z salonu... lepiej kupic pod koniec roku? Czy moze poczekac do stycznia (beda jakies promocje czy cos..) ?

Pozdrawiam i z gory dzieki za wszelka pomoc i rady
Marek
M_a_R_o
Nowicjusz
 
Posty: 5
Miejscowość: Gromadka ;)

11 Lis 2007, 14:20

Po pierwsze weź sobie pod uwagę iż odkąd Seat jest w Audi Group to jest najbardziej niezawodną marką w Europie. Reklamowali to przecież.

No a teraz sobie odpowiedz co jest dla Ciebie ważniejsze wyposażenie czy niezawodność.
damczer
Początkujący
 
Posty: 78

11 Lis 2007, 18:23

zgłoś się do tvn turbo do programu zakup kontrolowany Adaś Kornacki naświetli Ci temat
luki5678
Nowicjusz
 
Posty: 7
Miejscowość: kozienice

11 Lis 2007, 19:18

Witam:)

Oto moja Opinia:)

Seat Cordoba:za tą cene kupisz tylko silnik 1.4

Auto ładne z zewnątrz w środku już rozczarowuje.Bez montażu dodatkowych elementów z drewna lub niklu ( jak kto woli ) wyglada jak "kopciuszek".Trudno w tym przypadku mówić o seacie jako aucie sportowym które przypomina tylko z wygladu.Parę nie przemyślanych elementów auta-bagażnik niby z ładnym zamknięciem ale nie praktycznym (proszę go otworzyć z siatkami w obu rękach) wystarczyła by dźwignia do otwierani we wnętrzu kabiny!Ogólnie auto całkiem przyzwoitę.

Chevrolet Lacetti: