REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Po pierwsze nie czytam Auto Świata bo to zakłamana gazeta.Robson86 napisał(a):Nie słuchaj tych wszystkich ludzi bo onic co najwyżej widzieli i jedno i drugie auto ale na okładce auto świata
Jestem 2 lata młodszy od Ciebie tylko więc rzeczywiście nie mam prawa jazdyRobson86 napisał(a):A założę się, że wiekszość z tych ludzi nie ma nawet prawa jazdy.
Robson86 napisał(a):1.4 - 85KM - zbyt słaby do tego auta ale dobrze znosi GAZ
Robson86 napisał(a):1,6 - 102 KM - rozsądny wybór, dobry stosunek osiągów do spalania i dobrze znosi zasilanie gazowe.
Robson86 napisał(a):1,4 TSI 125KM - podobno wyciągają się łańcuchy rozrządu, ale na ilość sprzedanych silników wcale nie było aż tak dużo usterek (nie zapomnijmy że silniki napedzaja Seata, VW, Skode i Audi)
Robson86 napisał(a):1,8 TSI 160KM jedna z lepszych jednostek napedowcyh w Leonie. Nie ma nadmiernie problemu z łańcuchem ogólnie bardzo dobre osiągi plus spalanie okolo 10 litrów w mieście.
Robson86 napisał(a):2,0 TSI 211/240KM - silniki bardzo wytrzymałe i o ile nie zajeżdzone to bezproblemowe. I śmiesznę są wypowiedzi typu nigdy nie miał tyle km... większość wypluwa albo okolice 240 km albo więcej. Argumenty? Wejdź na stronę streetracing i popatrz na wydruki z hamowni.
Teraz ty potwierdz, że nie wypluwają nawet 200km hę?
Robson86 napisał(a):1,9 TDI 105 KM - w rzeczywistości rzadko kiedy mają 105 KM bo w większości ich moc oscyluje w okolicach 108-120km. Silnik wszystkim znany i lubiany. Niestety w większości przypadków ma na karku kilkaset tysięcy km przebiegu. Trzeba się postarać o dobry egzemplarz. Jesli trafisz na taki bierz w ciemno.
Robson86 napisał(a):2,0 TDI 140KM sprzed 2008 roku na PD - jedni sobie chwalą jeżdzą po 300-400 tysiecy km i nic się nie dzieje innym padają po 50 000 km.
Robson86 napisał(a):2,0 TDI 140/170 po 2008 roku na CR - bezproblemowe silniki, masz kase bierz w ciemno.
Robson86 napisał(a):1,6 TDI 105km - wariant którym się jezdzi subiektywnie zdecydowanie gorzej niz 1,9 TDI. Inna charakterystyka silnika
O tym silniku będę się jeszcze rozpisywał przy innej okazji. Teraz tylko napisze, że jest rewelacyjny! Wszystko co wyżej to prawda, osiągi są na prawdę znakomite, cały moment obrotowy niemal od samego "dołu", praktycznie brak turbodziury. Ponadto jest dobrym obiektem do modyfikacji, zwiększania mocy. I mało pali. Benzyny. Nie oleju. Tego przepalać może sporo.