Seicento 900 Kontrolka przegrzania,klakson,wiatrak chłodnicy

Seicento 900 Kontrolka przegrzania,klakson,wiatrak chłodnicy

24 Cze 2012, 14:26

Kontrolka przegrzania-nie świeci po włączeniu zapłonu i nie świeci jak silnik się zagotuje.Który czujnik steruje jej włączeniem i gdzie on jest.Jeśli ktoś posiada schemat to bardzo proszę

Sygnał dzwiękowy nie działa.Plus dochodzi do klaksonu.Podejrzewam brak masy.Skąd sygnał bierze masę na włączanie klaksonu.W kierownicy jest jakaś wtyczka wchodząca w wieniec kierownicy ale nie mogę jej odpiąć

Wiatrak chłodnicy nie włącza się.Sprawdzane do zagotowania się płynu.Do wiatraka dochodzi stały plus natomiast brakuje minusa.Po zdjęciu wtyczki z czujnika i podaniu minusa wiatrak startuje.Niestety na drugim styku czujnika jest plus choć powinien być minus.Według schematu plus jest stały a czujnik załącza wiatrak minusem.Czy wie ktoś dokąd biegnie ten przewód?Wchodzi w wiązkę koło przekażników w komorze silnika.Mógłbym podać masę na czujnik z jakiegoś punktu na nadwoziu ale nie jestem pewien czy do tego przewodu nie jest podłączony jakiś układ,kontrolka itp
chicken19
Zaawansowany
 
Posty: 555
Rejestracja: 12 Lip 2007, 19:07

  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Koncepcyjne modele Lexusa Koncepcyjne modele Lexusa
    Prezentowane na wystawach motoryzacyjnych koncepty Lexusa, zapowiadają kierunki rozwoju stylistyki i technologii samochodów seryjnych. Wielokrotnie zdarzało się jednak, że trafiający na rynek nowy model był niemal ...
    Toyota Yaris GRMN - hot hatch - specyfikacja techniczna Toyota Yaris GRMN - hot hatch - specyfikacja techniczna
    Od czasu debiutu Toyoty Yaris GRMN podczas tegorocznego Salonu Samochodowego w Genewie trwały intensywne prace mające na celu przygotowanie tego modelu do seryjnej produkcji. W centrum badawczym, zlokalizowanym w pobliżu ...

  •  
    • Warto przeczytać
    • VW Passat CC
      Tuning Mazda, przezentacja, dym, woda
      Infiniti Q50
      Jaguar