Środek transportu do 20 tys.

29 Mar 2016, 17:49

Kolego Koniu, na Twoje nieszczęście spokojnie można takie spalania na trasie uzyskać podczas normalnej jazdy.

Rocznikiem nie ale niestety blacharka, wszelkiego rodzaju gumy tracą swoje właściwości po dodatkowych 5 latach użytkowania. Spadek wartości pomijam.

Masz rację Grande Punto to nie ta sama klasa :P Phi

Nie twierdzę, że 1.9/2.4 JTD to złe silniki, ale niestety 1.3JTD już tak.

Kolego dzida przeczytaj o roczniku powyżej.

Za 20tys. można spokojnie znaleźć auto z przebiegiem do 130-160tys. co jest normalnym przebiegiem (nie kręconym).

Niestety nie wiem czym się zajmujesz na codzień ale po pierwsze w przypadku chociażby TOYOTY naprawa jest często kłopotliwa i dużo droższa niż w przypadku aut europejskich. W przypadku Citorena / Peugeot stopień skomplikowania (czytaj idiotyzmu) ich instalacji elektrycznej jest dużo większy. Jakość podzespołów i zawodność systemów Renault pozostawię do poruszania na innym forum.

Do Fiata nic nie mam, tak jak nie jestem jakimś wielkim fanem VAG. Jeśli ja miałbym szukać auta do 20tys. była by to Skoda i ew. Fiat, ale niestety Fiat który kolega wymienił jest trochę mały... a 500L kosztuje dużo więcej...
testeraut
Nowicjusz
 
Posty: 3
Prawo jazdy: 03 05 2008
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: VW Passat
Silnik: 2.0 TDI
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2012

29 Mar 2016, 18:02

testeraut napisał(a):Niestety nie wiem czym się zajmujesz na codzień ale po pierwsze w przypadku chociażby TOYOTY naprawa jest często kłopotliwa i dużo droższa niż w przypadku aut europejskich. W przypadku Citorena / Peugeot stopień skomplikowania (czytaj idiotyzmu) ich instalacji elektrycznej jest dużo większy. Jakość podzespołów i zawodność systemów Renault pozostawię do poruszania na innym forum.

kolejny stereotyp - współczuję, że nie masz ogarniętego mechanika w okolicy, bo nie wiem co jest dla niego kłopotliwe tam ;) Kłopotliwa to jest wymiana rozrządu w V6 VAG, czy 16 wahaczy z przodu.
Słyszałem ostatnio śpiewkę o "mechaniku" co nie potrafił wymienić sprzęgła w francuskim aucie co jest dla normalnego rutynową czynnością.
Poczytaj o elektronice w Audi i BMW od C6 i e60 w górę ;) Faktem jest, że multipleksowa instalacja w koncernie PSA to był niewypał ale teraz nie jest skomplikowana na tle konkurencji.
Ba, z przyziemnych aut Passat B6 ma 13 obwodów elektronicznych, a Mazda 6 tylko 7.

testeraut napisał(a):Jeśli ja miałbym szukać auta do 20tys. była by to Skoda i ew. Fiat, ale niestety Fiat który kolega wymienił jest trochę mały...

a wiesz, że Grande Punto to jedno z największych aut w środku w segmencie B z tamtych lat?
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

29 Mar 2016, 18:13

testeraut napisał(a):Nie twierdzę, że 1.9/2.4 JTD to złe silniki, ale niestety 1.3JTD już tak.
w takim razie co powiesz o konkurencyjnym dla 1.3 JTD 1.4 TDI ze stajni dumnych i srebrzystych niczym pioruny Zeusa dwóch liter które dobrze zna każdy Polak czyli VW? :naughty:
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14209
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

29 Mar 2016, 18:15

testeraut napisał(a):Kolego Koniu, na Twoje nieszczęście spokojnie można takie spalania na trasie uzyskać podczas normalnej jazdy.
Podczas normalnej jazdy nie, podczas zamulania i kombinowania tak.
testeraut napisał(a):Rocznikiem nie ale niestety blacharka, wszelkiego rodzaju gumy tracą swoje właściwości po dodatkowych 5 latach użytkowania. Spadek wartości pomijam.
Im niższy segment, tym mniejsza staranność wykonania więc Fabia mimo że młodsza, lepsza nie będzie.
testeraut napisał(a):Nie twierdzę, że 1.9/2.4 JTD to złe silniki, ale niestety 1.3JTD już tak.
Jasne, tak samo można powiedzieć o 1.4 TDI.
Koniu
Forumowicz VIP
 
Posty: 18296
Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Kompromis na drodze - rowerzyści kontra kierowcy
    Wiosną wiele osób przesiada się na rower. Rowerzyści są pełnoprawnymi uczestnikami ruchu drogowego – to fakt, który kierowcom samochodów często trudno zaakceptować. "Każdego roku na polskich drogach ...