REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
DOCENT napisał(a):Marianowi bardziej bym ufał w sprawach motoryzacji, jeszcze jakbyś pisał(a) z sensem to ok, ale po prostu to co piszesz to nieprawda i wyolbrzymianie pewnych spraw.
pocieszny napisał(a):ma być bezawaryjny a sam piszesz że będzie blacharsko do dupy a mechanicznie nie wiadomo ale też niewięc ja sie pytam gdzie tu bezawaryjność jak trzeba dołożyć wartość auta żeby i wyglądało i jeździło?
kupowanie zepsutego auta ma sens jeśli decydujemy się na renowacje a nie na jazde na codzień
Jasiek90 napisał(a):Jak ma być tanie i możliwie bezawaryjne to coś jak najmłodszego
Jasiek90 napisał(a):elementy gumowe parcieją, stalowe rdzewieją, wiążki elektryczne śniadzieją, karoseria wraz z przebiegiem ma coraz mniejszą sztywność itd. itp.
Samochód to tylko maszyna, jest zaprojektowany pod konkretne obciążenia, mechanizmy pod ilość cykli i tak było i tak jest a materiały się starzeją to tak jak z budynkami, dom 60 lat, most czy użyteczności publicznej 100 lat a przecież ich eksploatację łatwiej przewidzieć.
ma być bezawaryjny a sam piszesz że będzie blacharsko do dupy a mechanicznie nie wiadomo ale też nie więc ja sie pytam gdzie tu bezawaryjność jak trzeba dołożyć wartość auta żeby i wyglądało i jeździło?
kupowanie zepsutego auta ma sens jeśli decydujemy się na renowacje a nie na jazde na codzień
chyba raczej dość tanie żeby nie napisać bardzo tanie:) A może mercedes 190?adamlolek napisał(a):no i częsci to chyba raczej dość drogie