Stare, klasyczne ale bezawaryjne

Re: Stare, klasyczne ale bezawaryjne

03 Lip 2013, 18:50

No z tego co słyszałem to do bmw drogie są te części.. A mercedes byłby jak najbardziej okej żeby nie to spalanie..
adamlolek
Nowicjusz
 
Posty: 18
Rejestracja: 01 Lip 2013, 15:21
Prawo jazdy od: 01 01 1931
Auto: audo

Re: Stare, klasyczne ale bezawaryjne

03 Lip 2013, 18:57

No LPG do W201 nie założysz, poza tym korozja i wielowahacz z tyłu.
Nie jest to najlepszy pomysł na tanie auto.
Jasiek90
Stały forumowicz
 
Posty: 2899
Rejestracja: 20 Lut 2010, 20:30
Miejscowość: Zawichost
Prawo jazdy od: 01 01 2001
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Chrysler PT Cruiser/Seat Arosa
Silnik: 2.4-152 KM/ 1.7 SDI
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

Re: Stare, klasyczne ale bezawaryjne

03 Lip 2013, 20:57

No właśnie w tym rzecz
Dlatego chyba zostanę przy jakimś starym VW passacie, jettcie albo audi 80
adamlolek
Nowicjusz
 
Posty: 18
Rejestracja: 01 Lip 2013, 15:21
Prawo jazdy od: 01 01 1931
Auto: audo

Re: Stare, klasyczne ale bezawaryjne

04 Lip 2013, 14:41

Tylko, że to żadne klasyki, a zwykłe stare dupowozy. Kup Passata B3 z lpg i jeździj, ale nie mów o klasykach, bezawaryjność to fikcja, zawsze coś padnie, w nowym, bo nowe badziewie, w starym, bo stare i zaniedbane często.
Potrzebujesz czegokolwiek z E36 328i coupe mpakiet - dużo "rarytasów" - pisz na pw,
jiGsaw
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5038
Rejestracja: 10 Lip 2008, 12:42
Miejscowość: Rumia
Auto: BMW

Re: Stare, klasyczne ale bezawaryjne

04 Lip 2013, 16:31

[link wygasł]
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 34289
Zdjęcia: 8
Rejestracja: 13 Sty 2009, 15:18
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: Opel Corsa B
Silnik: 1.4 60km
Paliwo: Benzyna

Re: Stare, klasyczne ale bezawaryjne

04 Lip 2013, 16:46

Barol napisał(a):http://otomoto.forumsamochodowe.pl/fiat-125p-C29674663.html

Duży fiat za te pieniądze to polepiony szpachlem bitexem i żywicą trup. Zdrowe egzeplarze to wydatek 8-12tys zł. Brałem udział w poszukiwaniu zdrowego egzemplarza i wiem co nie co na ten temat.
kirin88
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2098
Zdjęcia: 4
Rejestracja: 29 Kwi 2013, 11:23
Prawo jazdy od: 0- 0-2006
Auto: BMW & ROVER
Silnik: V8 :D
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1995
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Muzeum SKODY w Czechach obok fabryki w Mladá Boleslav Muzeum SKODY w Czechach obok fabryki w Mladá Boleslav
    SKODA zaprezentowała nową koncepcję swojego muzeum, które powstanie tuż obok głównej fabryki producenta w Mladá Boleslav w Czechach. Zmiany mają na celu przybliżenie zwiedzającym historii marki od początków ...
    Crossover Mitsubishi ASX po face liftingu Crossover Mitsubishi ASX po face liftingu
    W polskich salonach spod znaku Trzech Diamentów zadebiutował właśnie znany i ceniony przez klientów crossover Mitsubishi ASX po face liftingu. W odświeżonym Mitsubishi ASX 2013 unowocześniono przód, tył ...

  • Re: Stare, klasyczne ale bezawaryjne

    04 Lip 2013, 17:26

    A ja sie nie zgodze,ostatnio nawet poruszyłem ten temat na jednym z forum 126p i są tam też własciciele dużych Fiatów to jak wrzuciłem jeden link (zdrowy DF za 8000zł) to mnie wyśmiali,poprostu trzeba umiec szukać.

    Wogóle sorry że poruszyłem temat dużego Fiata bo zaraz sie zacznie gadka na ten temat..
    Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
    Barol
    Moderator - Jakie auto kupić?
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 34289
    Zdjęcia: 8
    Rejestracja: 13 Sty 2009, 15:18
    Miejscowość: Górny Śląsk
    Auto: Opel Corsa B
    Silnik: 1.4 60km
    Paliwo: Benzyna

    Re: Stare, klasyczne ale bezawaryjne

    04 Lip 2013, 20:43

    Wydać 4 tysiące żeby jeździć dużym fiatem... :no:
    Szanuje polską motoryzację, ale to są bardziej takie małe pocieszne autka, a nie samochody do codziennej jazdy. Idziesz rano do auta i nie wiesz czy ci odpali, czy nie padnie na światłach, czy dojedzie z powrotem do domu...
    DOCENT
    Nowicjusz
     
    Posty: 23
    Rejestracja: 02 Lip 2013, 18:52
    Prawo jazdy od: 29 05 1930
    Przebieg/rok: >50tys. km
    Auto: Łada 1500sto900
    Silnik: 12l
    Paliwo: Hybryda
    Typ: Kabriolet
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 1922

    Re: Stare, klasyczne ale bezawaryjne

    04 Lip 2013, 21:53

    A w innych autach tego nie ma? Też niewiesz co Cie kiedy spotka.
    Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
    Barol
    Moderator - Jakie auto kupić?
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 34289
    Zdjęcia: 8
    Rejestracja: 13 Sty 2009, 15:18
    Miejscowość: Górny Śląsk
    Auto: Opel Corsa B
    Silnik: 1.4 60km
    Paliwo: Benzyna

    Re: Stare, klasyczne ale bezawaryjne

    04 Lip 2013, 21:54

    DOCENT napisał(a):Wydać 4 tysiące żeby jeździć dużym fiatem... :no:
    Szanuje polską motoryzację, ale to są bardziej takie małe pocieszne autka, a nie samochody do codziennej jazdy. Idziesz rano do auta i nie wiesz czy ci odpali, czy nie padnie na światłach, czy dojedzie z powrotem do domu...


    A jeżdziłem takim fiatem . Używałem codziennie , rano zawsze odpalał , nie padał na światłach, zawsze dojeżdżał z powrotem do domu. Poza tym był prostej budowy , nie wymagał komputera do obsługi / naprawy . Kolega to wie o czym pisze ?
    Nie odpowiadam na problemy na PW
    bonifacy
    Stały forumowicz
     
    Posty: 2632
    Rejestracja: 10 Sty 2007, 19:58
    Prawo jazdy od: 01 01 1981
    Auto: Fabia I , Fabia II
    Silnik: 1,4 AME , 1,4 BXW
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Kombi
    Skrzynia biegów: Manualna

    Re: Stare, klasyczne ale bezawaryjne

    04 Lip 2013, 21:58

    Jak mam mieć do wyboru np. fiata za 4 tysiące i np. jakieś starsze niemieckie auto to wybór jest oczywisty. Niemcy wtedy robili auta wręcz niezniszczalne, a w Polsce w erze komunizmu niewiele było innowacji i auta były na dużo słabszym poziomie, wystarczy sobie porównać np. poloneza i niemieckie samochody z tamtych lat. Taka jest prawda. Nie ma sensu się pakować w nasze krajowe samochody, chyba że ktoś ma dodatkową kasę i chce sobie jednego zrobić na niedzielny dojazd do sklepu.
    DOCENT
    Nowicjusz
     
    Posty: 23
    Rejestracja: 02 Lip 2013, 18:52
    Prawo jazdy od: 29 05 1930
    Przebieg/rok: >50tys. km
    Auto: Łada 1500sto900
    Silnik: 12l
    Paliwo: Hybryda
    Typ: Kabriolet
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 1922

    Re: Stare, klasyczne ale bezawaryjne

    04 Lip 2013, 22:02

    To że nie przepadasz za naszymi autami to juz Twój problem. Sam osobiście mam malucha już prawie 3lata i tydzień temu auto przeszło bez problemu przegląd mimo że prawie 2miesiące stał w garażu i dodam jeszcze że co rok przechodzi przegląd bez zastrzezeń wiec nie musze sie bac czy nie odpali,czy pojedzie etc.
    Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
    Barol
    Moderator - Jakie auto kupić?
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 34289
    Zdjęcia: 8
    Rejestracja: 13 Sty 2009, 15:18
    Miejscowość: Górny Śląsk
    Auto: Opel Corsa B
    Silnik: 1.4 60km
    Paliwo: Benzyna

    Re: Stare, klasyczne ale bezawaryjne

    04 Lip 2013, 22:09

    Fajnie cieszy mnie ta historia tylko że wciąż jeździsz maluchem którym kiedyś ludzie jeźdzlili z przymusu (bo takie były czasy że na nic innego nie mogli sobie pozwolić) i dorabiasz do tego jakąś ideologie że przechodzi przegląd i wszystko jest cacy. To wciąż maluch, kiedyś to będzie jakieś pocieszne wspomnienie że kiedyś wyprodukowaliśmy własne auto, ale dla mnie to śmieszne jeździc kaszlakiem na co dzień gdy są dostępne dużo lepsze auta za te same pieniądze. Maluch może mieć co najwyżej wartość sentymentalną dla osób które kiedys tym jeździły i teraz im trochę kasy zbywa.

    Nawet ekonomiczne argumenty są przeciwko maluchowi bo np. golf 2 z gazem będzie na pewno mniej palił niż malczan. Nie próbuj mi wmówić że polskie auta mogą w ogóle być porównywane ze swoimi zachodnimi konkurentami, bo nie wiem kto normalny wybierałby np. między polonezem a w124.
    DOCENT
    Nowicjusz
     
    Posty: 23
    Rejestracja: 02 Lip 2013, 18:52
    Prawo jazdy od: 29 05 1930
    Przebieg/rok: >50tys. km
    Auto: Łada 1500sto900
    Silnik: 12l
    Paliwo: Hybryda
    Typ: Kabriolet
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 1922

    Re: Stare, klasyczne ale bezawaryjne

    05 Lip 2013, 06:32

    DOCENT chłopie ogarnij sie to że Ty wolisz niemieckie auta to Twoja sprawa,autor tematu może kocha polską motoryzacje jak inni użytkownicy,zresztą o jakich awariach mówisz? Jak dbasz tak masz więc skąd gadać że polskie auta są awaryjne bo naprawde widać że pojęcie o samochodach masz marne.
    TFSI
    Stały forumowicz
     
    Posty: 2138
    Rejestracja: 02 Maj 2009, 16:45
    Auto: Alfa Romeo 156
    Silnik: 1.9JTD 115km
    Paliwo: Diesel
    Typ: Sedan/Limuzyna
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2003

    Re: Stare, klasyczne ale bezawaryjne

    05 Lip 2013, 08:23

    Niestety polskie auta nie mają NICZEGO czym mogłyby konkurować z zachodnimi, a wcale nie są tańsze, więc może lepiej niech się autor wypowie, ale nie sądzę żeby kupił malucha, poloneza, czy dużego fiata :lol:
    DOCENT
    Nowicjusz
     
    Posty: 23
    Rejestracja: 02 Lip 2013, 18:52
    Prawo jazdy od: 29 05 1930
    Przebieg/rok: >50tys. km
    Auto: Łada 1500sto900
    Silnik: 12l
    Paliwo: Hybryda
    Typ: Kabriolet
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 1922
     
    • Warto przeczytać
    • Monster Truck Rock Star, 11
      S2020005
      Subaru Impreza STI
      GTP Light