SUV(?) DO 115 TYŚ

03 Mar 2019, 12:42

Cześć,

niestety nie znam się w ogóle na motoryzacji, dlatego zwracam się do Was z prośbą o doradzenie jakie auto wybrać.
To będzie mój pierwszy zakup samochodu, dlatego tym bardziej chcę podjąć dobrą decyzję, bo mam nadzieję, że będzie to auto na długie lata.
Szukam większego auta typu SUV - ale jeździć po bezdrożach nie zamierzam. Po prostu mi się podobają (np. duży grill :lol: )
Jestem raczej skazany na auto z salonu, nie mam żadnego znajomego mechanika z którym mógłbym wybrać auto używane.
Preferencje:
-nowy SUV (najlepiej wyprzedaż rocznika 2018)
-silnik benzyna - taki żebym mógł TIRA na spokojnie wyprzedzić
-spalanie - zależy mi na jak najniższych wartościach :)
-lubię "bajery" typu Ledy, cyfrowy kokpit, czy też panoramiczny dach

Moi kandydaci:
:arrow: VW Tiguan 1.5 150 KM (Comfort Line + pakiet premium)-główny kandydat
:arrow: Nissan Qashqai DIG-T 160 (260 Nm) (Tekna plus)
:arrow: Toyota Rav4 (model z 2019)

Jestem kierowcą od 12 lat, do tej pory miałem samochód po mamie Opel Corsa 1.0, która przyzwyczaiła mnie do spokojnej jazdy,ale od nowego auta oczekiwałbym jednak nieco mocniejszego silnika. Już mam dosyć wdychania spalin jeżdżąc za Tirami :)

Które auto według Was do tej ceny będzie najlepszym wyborem :?:
Nie zamykajmy się tylko na SUVy,choć te najbardziej preferuję.

Zapraszam do dyskusji.

Dziękuję,
Paweł
accfornublet
Obserwowany

03 Mar 2019, 13:16

Z jednej strony zależy Ci na niskim spalaniu a drugiej chces SUV'a, którego koszty utrzymania już z automatu będą wyższe niż "normalnego" auta podobnej wielkości.

accfornublet napisał(a):Szukam większego auta typu SUV

Tylko, że Twoje typy wcale nie są "większe", tzn od corsy są ale ogólnie to nieduże auta. Są robione na tych samych podwoziach co kompakty, np. tiguan na golfie
W skrócie - jeśli myślisz, że zapakujesz w to kiedyś pięcioosobową rodzinę na dwutygodniowe wakacje to zapomnij :mrgreen:

Zasady kupna nowego auta:
1. Wybierasz modele, które Cię interesują