Suv pierwsze auto dla kobiety?

21 Kwi 2013, 12:48

Witam serdecznie
w wakacje planuję zrobić prawko i od października zacząć jeździć, ale własnie-nie wiem jeszcze czym, więc proszę bardziej zorientowanych o pomoc :D
Gdzie będę jeździć: po mieście, głównie kawałek na uczelnię, na zakupy, na trasie 120 km do domu rodzinnego(autostradą raczej).
Gotówka: myślę, że 5 tys, to absolutny max, jeszcze studiuję, auto miałoby mi posłużyć kilka lat powiedzmy 3/4 lata.
Wymagania: ekonomiczny, tani, BEZPIECZNY stosunkowo-czuję, że mogłabym mieć klaustrofobię w malutkim aucie(bałabym się tirów, wszelkiej maści większych aut), dlatego koniecznie jakiś większy samochód-podobają mi się suvy, ale są zapewne zbyt drogie. Ma być WYSOKI.Chcę siedzieć wysoko i mieć w nim przestrzeń. Kształtem przypominający suzuki vitarę, o czymś takim raczej myślę, niż o malutkiej puszce w której za chwilę miałabym zostać zmiażdżona przez jakiegoś idiotę w większym aucie.
Czy jest jakaś nadzieja dla mnie czy raczej nie ma aut spełniających takie wymagania w tej cenie?
Proszę o odpowiedź, będę wdzięczna za pomoc. Póki co to tylko przymiarki, bo nawet prawka nie mam, ale jeśli mam kupić maluszka to wolę pozbierać pieniądze i dołożyć więcej za parę lat na taki właśnie, a teraz pozostać przy rowerze.
bebela
Obserwowany

Auto: Nie mam

21 Kwi 2013, 17:28

Może Łada Niva? :lol:
szczerze, to za 5 tys zapomnij o autach terenowych (wysokich) suv-ach itp, chyba ze zrobisz 5x5 tyś. Ale można pomysleć o autach klasy kompakt czy średniej.
napoleon
Początkujący

Zdjęcia: 3
Auto: Ford Mondeo
Silnik: benz.lpg

21 Kwi 2013, 18:35

[link do Otomoto wygasł]
[link do Otomoto wygasł]
[link do Otomoto wygasł]