Suzuki grand vitara przedni most

suzuki grand vitara przedni most

01 Cze 2011, 21:58

Witam.
Posiadam suzuki grand vitare z 1999 roku 2.5 benzyna v6
nie dawno wymienilem w niej przedni most po wymianie posadzilem juz 2 skrzynie
biegow dokladnie to przeskakuje lancuszek w reduktorze czy ktos moze mi powiedziec
ile u mnie w aucie w moscie powino byc zebow na talezu a ile na walku w tej chwili
mam 10/43
ps.po wrzuceniu napedu na 4 kola cos zlego dzieje sie z przednim mostem
dziekuje
MONIEK
moniek313
Nowicjusz
 
Posty: 6
Rejestracja: 01 Cze 2011, 21:37
Miejscowość: bialystok

Re: Suzuki grand vitara przedni most

02 Cze 2011, 07:14

masz inne przełożenie w przednim i tylnym moście, albo jeździsz na napędach po asfalcie
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6643
Zdjęcia: 1
Rejestracja: 03 Wrz 2009, 22:40
Miejscowość: z błota ;)

Re: Suzuki grand vitara przedni most

02 Cze 2011, 17:10

dzieki podpowiedz jak to mam sprawdzic
dzieki
MONIEK
moniek313
Nowicjusz
 
Posty: 6
Rejestracja: 01 Cze 2011, 21:37
Miejscowość: bialystok

Re: Suzuki grand vitara przedni most

03 Cze 2011, 06:26

przełożenia to 2 sposoby
nieinwazyjne: policzyć stosunek obrotów wału do obrotów koła
inwazyjne ale dokładniejsze: rozebrać most i na talerzu masz wybite przełożenie, ewentualnie policzyć zęby ataku i talerza
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6643
Zdjęcia: 1
Rejestracja: 03 Wrz 2009, 22:40
Miejscowość: z błota ;)

Re: Suzuki grand vitara przedni most

03 Cze 2011, 07:43

policzylem zeby ataku i talerza ma 10/43 czy tylny most powinien mniec tyle samo
nie wiem gdzie szukac problemu
MONIEK
moniek313
Nowicjusz
 
Posty: 6
Rejestracja: 01 Cze 2011, 21:37
Miejscowość: bialystok

Re: Suzuki grand vitara przedni most

03 Cze 2011, 07:45

tak identycznie musi być
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6643
Zdjęcia: 1
Rejestracja: 03 Wrz 2009, 22:40
Miejscowość: z błota ;)
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    [VAN-B] C3 Picasso 1,4/Jazz III 1,2/Venga 1,4/Note I 1,4/Meriva B 1,4 [VAN-B] C3 Picasso 1,4/Jazz III 1,2/Venga 1,4/Note I 1,4/Meriva B 1,4
    Podstawowe kryteria zestawienia: - van segmentu B - silnik benzynowy o mocy ok. 90KM - manualna skrzynia biegów - modele z okolic 2011 roku Wytypowane modele do zestawienia: - Citroen C3 Picasso 1,4 - 95KM - Honda ...
    Fundacja Audi dla Środowiska wyróżniona przez ONZ Fundacja Audi dla Środowiska wyróżniona przez ONZ
    Centrum Ekologii "Pracownia Natura" w Breitengüßbach zyskało międzynarodowe uznanie. W imieniu Agencji ONZ ds. dziesięcioletniego Ekologicznego Planu Strategicznego, Melanie Huml, bawarska Sekretarz Stanu ds. Środowiska, ...

  • Re: Suzuki grand vitara przedni most

    03 Cze 2011, 07:47

    dzieki mam nadzieje ze to jest problemem posadzilem juz 2 reduktory dopiero zaczelem sie zastanawiac ze cos jest nie tak
    MONIEK
    moniek313
    Nowicjusz
     
    Posty: 6
    Rejestracja: 01 Cze 2011, 21:37
    Miejscowość: bialystok

    Re: Suzuki grand vitara przedni most

    03 Cze 2011, 07:51

    jak wrzucasz 4x4 nie ma szarpania żadnego?
    zwykle jak są różne przełożenia to szarpie autem ;)
    Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
    pocieszny
    Forumowicz VIP
     
    Posty: 6643
    Zdjęcia: 1
    Rejestracja: 03 Wrz 2009, 22:40
    Miejscowość: z błota ;)

    Re: Suzuki grand vitara przedni most

    03 Cze 2011, 07:56

    jak wrzuce 4x4 mam silne stukniecie

    [ Dodano: 13 Czerwiec 2011, 21:08 ]
    pomozecie?????
    MONIEK
    moniek313
    Nowicjusz
     
    Posty: 6
    Rejestracja: 01 Cze 2011, 21:37
    Miejscowość: bialystok
     
    • Warto przeczytać
    • Tuning Show
      Fiat 124 Spider, 1979 rok, tył
      Nissan 350Z
      Ładowanie samochodu - Seat Altea XL Electric Ecomotive