Tani, na wakacje do dojazdów. Do 3,5 tys.

14 Cze 2018, 23:00

Cześć!

Szukam czegoś do dojazdów do pracy na wakacje. Plan jest taki, że kupuję teraz, używam lipiec-wrzesień, a potem sprzedaję z jak najmniejszą stratą.

Jak podane w temacie, chciałbym się zmieścić w budżecie 3,5 tys. Komfort schodzi na drugi plan ustępując ekonomiczności i niezawodności + specyficzny czynnik - dobrze, aby ewentualny remont zawieszenia nie był drogi - taka charakterystyka pracy, że czasem po jakiś kraterach/polnych drogach trzeba przejechać. Dzienny przebieg raczej nie przekracza 100km, choć na pewno zdarzą się dłuższe jazdy.

Kompletnie nie znam się na samochodach. Na jakie modele warto spojrzeć?
detal
Nowicjusz
 
Posty: 6
Auto: Poszukiwane

15 Cze 2018, 00:25

Daewoo Lanos LPG z ważnym przynajmniej do końca roku badaniem technicznym.
azzurro
Aktywny
 
Posty: 340
Auto: Jeansowe kombi

15 Cze 2018, 08:56

Skąd jesteś to coś się poszuka.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38404
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

15 Cze 2018, 21:20

Okolice Częstochowy lub Wrocławia (do 02.07 :) ). Linia Wrocław - Cze-wa jak najbardziej w zasięgu :)
detal
Nowicjusz
 
Posty: 6
Auto: Poszukiwane

16 Cze 2018, 20:13

Jeśli nie jest ci straszna trochę większa odległość to zapraszam do Inowrocławia.
Audi 80 b3 w bardzo dobrym stanie.
Zdjęcia mogę ci załączyć później lub po więcej szczegółów pisz na [email widoczny po zalogowaniu]
lexus2010
Nowicjusz
 
Posty: 31
Prawo jazdy: 25 07 2012
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Audi 80 B3
Silnik: 1.8S
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1991

17 Cze 2018, 13:59

Zerknij na te: