Toyota Corolla - używana z salonu

03 Wrz 2010, 14:55

Witam
Ponieważ nie znam się kompletnie na samochodach, nie posiadam też znajomych oblatanych w tej dziedzinie, wymyśliłam sobie, że kupię autko używane w salonie. Konkretnie mam na myśli toyotę corollę, rocznik 2005-2006, chciałabym z silnikiem 1,6, ale ciężko znaleźć, o wiele łatwiej 1,4, oczywiście w benzynie. Czy jestem naiwna sądząc, że tam nie wcisną mi kitu?
W Toyocie mają teraz akcję pt. "Pewne auto" dotyczącą aut używanych, serwisowanych, na które dają roczną gwarancję. Zdaję sobie sprawę, że te toyotki są zapewne poleasingowe (widać po przebiegach), ale z drugiej strony tu raczej mogę mieć nadzieję że przebiegi są oryginalne (choć nie małe). Co o tym sądzicie? Proszę o pomoc, a może macie lepszy pomysł na wydanie ok. 35 tys. (z przeznaczeniem oczywiście na samochód :smile: )
Zielonka3
Nowicjusz
 
Posty: 3
Miejscowość: Lublin

03 Wrz 2010, 17:07

W salonie to tylko są nowe auta a używane to jest komis przy salonie sprzedaży :mrgreen: ta akacja "Pewne auto" jest już od bardzo dawna.Z tymi autami poleasingowymi może być różnie,z jednej strony wszystko pięknie ładnie bo autko było serwisowane w ASO i wogóle a z drugiej wszyscy wiemy jak tacy przedstawiciele handlowi jeżdzą.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38408
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

04 Wrz 2010, 22:36

Za 35 tys. zł można kupić dobra Corollę, kupno od "salonu" jest jak najbardziej dobrym rozwiązaniem, choć nie tanim. Za ową roczną gwarancję płacimy, a i tak nalezy mieć świadomośc, że jak przyjdzie co do czego to z wyegzekwowaniem gwarancji może być problem.

Auto można zabrać na warsztat (inny niż w ASO) i spytać się mechanika czy nie widzi większych wad.