TRANSMITER BEZ RADIA FIESTA MK4

TRANSMITER BEZ RADIA FIESTA MK4

09 Sie 2018, 14:59

Witam, w mojej starej fiescie mk4 z 99r. radio robiło zwarcie, więc zostało odłączone, nie bardzo opłaca się kupować nowe ponieważ jeżdże nim tylko do pracy, ale byłoby fajnie gdyby grała muzyka. Moje pytanie brzmi: Czy jeśli podłączę sam transmiter pod zapalniczke i kablem do telefonu, to będzie grało, czy raczej jest to niemożliwe. Może troche głupie pytanie, ale jestem laikiem w sprawach elektronicznych. Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam :)
auditek
Obserwowany

Re: TRANSMITER BEZ RADIA FIESTA MK4

09 Sie 2018, 17:30

Niestety nie. Sam telefon ci grać będzie jak włączysz muzykę i podłaczysz pod transmiter. Transmiter działą tak jak radiostacje, przesyła na falach dźwięki. Wiec skoro nie masz radia to transmiter nie ma się z czym połączyć i nie będzie dźwięku. Sam transmiter będzie odtwarzać, ale jak radio spalone to muzyki nie będzie.
gruber99
Zaawansowany

Zdjęcia: 0
Auto: Suzuki Baleno, Vw Passat B4

Re: TRANSMITER BEZ RADIA FIESTA MK4

09 Sie 2018, 17:46

Radio używane kupisz nawet za 20 zł. Majątek to to nie jest a przyjemniej sie bedzie jeździło
Porady blacharsko-lakiernicze
Kao
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Alfa Romeo GTV Jaguar X-type
Silnik: 2.0 V6 TURBO, 2.0 D
Paliwo: Benzyna
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Honda odważnie wkracza w czwartą rewolucję przemysłową Honda odważnie wkracza w czwartą rewolucję przemysłową
    W minionym roku Honda przeznaczyła na badania i rozwój 6.2 miliarda dolarów. Sporą część tego budżetu przeznaczono na modernizację fabryk w duchu przemysłu 4.0. Z oficjalnych doniesień wiadomo, że firma inwestuje ...
    Jak stworzyć model koncepcyjny krok po kroku? Jak stworzyć model koncepcyjny krok po kroku?