TRANSMITER BEZ RADIA FIESTA MK4

TRANSMITER BEZ RADIA FIESTA MK4

09 Sie 2018, 13:59

Witam, w mojej starej fiescie mk4 z 99r. radio robiło zwarcie, więc zostało odłączone, nie bardzo opłaca się kupować nowe ponieważ jeżdże nim tylko do pracy, ale byłoby fajnie gdyby grała muzyka. Moje pytanie brzmi: Czy jeśli podłączę sam transmiter pod zapalniczke i kablem do telefonu, to będzie grało, czy raczej jest to niemożliwe. Może troche głupie pytanie, ale jestem laikiem w sprawach elektronicznych. Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam :)
auditek
Obserwowany

Re: TRANSMITER BEZ RADIA FIESTA MK4

09 Sie 2018, 16:30

Niestety nie. Sam telefon ci grać będzie jak włączysz muzykę i podłaczysz pod transmiter. Transmiter działą tak jak radiostacje, przesyła na falach dźwięki. Wiec skoro nie masz radia to transmiter nie ma się z czym połączyć i nie będzie dźwięku. Sam transmiter będzie odtwarzać, ale jak radio spalone to muzyki nie będzie.
gruber99
Zaawansowany

Zdjęcia: 0
Auto: Benzyna i Diesel

Re: TRANSMITER BEZ RADIA FIESTA MK4

09 Sie 2018, 16:46

Radio używane kupisz nawet za 20 zł. Majątek to to nie jest a przyjemniej sie bedzie jeździło
Porady blacharsko-lakiernicze
Kao
Moderator
Awatar użytkownika

Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Jaguar X-type, Audi A8, A6 c4
Silnik: 2.0 D, 4.2 V8,2.6 V6
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Zima za kierownicą - jak się do niej przygotować? Zima za kierownicą - jak się do niej przygotować?
    Do początku kalendarzowej zimy pozostało jeszcze kilka dni, ale już teraz zdarzają się mroźne, a nawet śnieżne dni. Dlatego bardzo ważne jest odpowiednie przygotowanie do jazdy w trudnych warunkach. Na co powinien zwrócić ...
    Lexus LS 400 (1989–1994) – pragmatyczny, niezawodny i przełomowy Lexus LS 400 (1989–1994) – pragmatyczny, niezawodny i przełomowy