REKLAMA
Bartolekk napisał(a):Bredzisz waść nieludzko - jak wyjdzie jedno wydanie unikatowe "Pana Tadeusza" w skórze i złotych literach tzn że wszystkie wydania na przestrzeni 50 lat są w skórach i mają złote litery?
Dlaczego każdy fan wieśvagena wie tyle ile zje?
Zrozum że jesteś zaskoczony bo silniki vieśvagena technologicznie przypominały erę kamienia łupanego i to tą wczesną. Tak więc pojemności w populusach od 1,0 do przypuśćmy 1,6 były już 30lat temu, robiły setki tysięcy kilometrów i nic w nich się nie psuło. Do tego były różne wrrsje mocowe w zależności od rynku na który dane auto było skierowane...
W realu wyglądało to tak... amator corolli e10 o dokładnej pojemności 1332 hmm albo 9 w każdej wersji miał 88km, 16v, dohc i gwarancje na 100k.km. Amator golfa 2/3 przy 1,4 otrzymywał silnik 8 mio zaworowy i ciekawe czy nie na gaźniku...o oszałamiającej mocy 60km. No ale zawsze był też w ofercie golf 16v na plakacie
Do tego te same silniki na rynki azjatyckie miały też turbiny tak więc 1332 + turbo miało 130km i normalną gwarancje.
Bartolekk napisał(a):Celica mk6 -1,8L 116 koni albo 2.2L 135 itd..
Chłopczyku celica miała w zależności od lat 1,6 - 110km, 16v, dohc, mpi do 2,0 turbo 240km. Dla Twojej wiedzy wersje 2,2 były tylko uzupełnieniem i zazwyczaj w automacie na usa. Normalna opcja to 2,0 156km od 89r!!! I potem ten sam silnik miał 175km w 93r. Więc zobacz sobie jak wtedy wyglądała motoryzacja ta nasza...wtedy może zrozumiesz czemu były robione problemy ze sprowadzaniem oficjalnym aut z jp (cła, akcyzy) .... będzie łatwiej Ci zrozumieć czemu myślisz że 1,4 jest downs.
Bartolekk napisał(a):skoro uważasz że podaje przykład r3 to co powiesz na 1,2 TSI Golf VII np? 110 koni? r4? To nie dla Ciebie downsizing?
Ja podaje ogólnie przykłady silników, które nie są normą i jak masz pojemność 1,4 to większość silników bez koksu nie przekracza 100 koni.
1,2 jest zwykłym silnikiem tylko gównianym a zgodnie z wymogami czasów ładują go do aut wielkości octavki gdzie na polo powinien skończyć.
Więc o czym mówisz z 1,4 jak powtórzę Ci że w 93r.miałem zwykłą corolkę 1,3 88km i mogła spokojnie pół bani km.zrobić bez remontu.
I jeszcze rozpracuj technologię 16v jak wyglądała naprawdę a jak imitacja europejska.