Ubezpieczenie w pakiecie :)

13 Sty 2010, 11:55

Witam,
gdzie najlepiej wykupić pakiet ubezpieczeń komunikacyjnych?
Prawo jazdy mam od 2 lat, jeżdżę od 3 miesięcy, w tym roku kończę 30 lat. Opel Corsa-C 1,2
z 2004 roku.

Mąż jeszcze przed ślubem kupił samochód i zarejestrował go na siebie. Obecnie jesteśmy po rozwodzie, czy jeśli mial zniżki na ubezpieczenie w trakcie trwania małżeństwa, to one również na mnie przechodzą? Ktoś twierdzi, że tak, ja pierwsze słyszę o czymś takim....

pozdrawiam.
katarzynna1
Nowicjusz
 
Posty: 3
Miejscowość: oz

13 Sty 2010, 17:21

Mi się wydaje, że zniżki przechodzą gdy ma się osobę z nimi jako współwłaściciela. Jeżeli jesteś jedynym właścicielem to już bez zniżek.. Jeśli się mylę to niech ktoś poprawi.

Co do firmy to polecam PZU, nie są może najtańsi ale solidni
kropek
Nowicjusz
 
Posty: 31
Miejscowość: z kartki

13 Sty 2010, 23:40

katarzynna1 napisał(a):gdzie najlepiej wykupić pakiet ubezpieczeń komunikacyjnych?

Polecam kalkulator ubezpieczeń. Wpisujesz dane, a wyszukiwarka pokazuje najtańsze oferty: http://ipolisa.pl/kalkulator/

katarzynna1 napisał(a):Mąż jeszcze przed ślubem kupił samochód i zarejestrował go na siebie. Obecnie jesteśmy po rozwodzie, czy jeśli mial zniżki na ubezpieczenie w trakcie trwania małżeństwa, to one również na mnie przechodzą? Ktoś twierdzi, że tak, ja pierwsze słyszę o czymś takim....

Nie ma nic takiego. Właściwie to nie masz i nie miałaś do auta żadnych praw.
Dishman
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 3725

14 Sty 2010, 09:56

Właśnie że jest, ale tylko w małżeństwach i w niektórych towarzystwach. Generalnie to powinnaś się zorientować w swoim towarzystwie czy jest cos takiego. Zakładam, że nie masz zniżek i chcesz wykupić samą polisę OC. Proponuję zainteresować się w directach typu link4. W tradycyjnych towarzystwach oce moze byc troche drogie ;)
ribeiro
Początkujący
 
Posty: 64
Miejscowość: zewsząd

14 Sty 2010, 11:14