Ustawienie wzmacniacza silverhammer 6600w i tuby

22 Sty 2022, 13:08

Witam mam Leona cupre 1 generacji w kazdych drzwiach po 2.glosniki wysoko i.nisko tonowy i mam pytanko jak ustawić wzmaka żeby to chodziło jak powinno ? Jestem w tym zielony i wszystkie pokrętła ustawiłem mniej więcej na połowę a wiem że da się to zrobić lepiej tylko jak ? zdjęcia poglądowe wzmacniacza mam z neta prócz tego gdzie widać bok wzmacniacza dodatkowy kłopot który zauważyłem to że przód.gra dużo głośniej od tyłu a.balans w radiu jest ustawiony dobrze gdzie może leżeć problem ? Kwestia podłączenia? Prosił bym o jakieś wstępne/docelowe ustawienia wzmaka z góry dziękuję dodam że radio Zwykle xblizt bez grubszych ustawień a tuba dość masywna ale też niska półka (250zl) ale daje radę jeśli chodzi o bass
Fritzz
Obserwowany

22 Sty 2022, 13:21

Masz różne ustawienia dla kanałów 1/2 i 3/4 dla LPF. Najlepiej ustawić tu je mniej więcej równo jak masz takie same głośniki. Tu raczej powinno się sprawdzić nie więcej niż 80-100Hz a dla kanału HPF spróbuj od wartości na którą ustawisz LPF.

Ustawienia wzmacniacza powinno się wyregulować tak żeby max przy 70% mocy na radiu wszystko grało ładnie bez charczenia głośników. Tubę podłączasz i regulujesz dopiero po ustawieniu głośników.

Rozumiem że wzmacniacz podłączony z radia przez złącze RCA?
Rokiko
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 35

22 Sty 2022, 13:38

Wszystko podłączone przez " czincze " do radia i tuby mnie interesuje tylko kanał 3/4 jak rozumiem bo tam mam podłączone głośniki ? I jednego nie rozumiem reguluje głośniki na wzmacniaczu na tych pokretlach lpf,hpf itp ? To gdzie później reguluje tube ? Sorki ale jestem zielony w temacie ... Ps ten crossover lepiej ustawić na off tak jak w moim przypadku aktualnie jest ?
Fritzz
Obserwowany

• Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Czy serwisowanie w ASO się opłaca?