UWAGA NA MTU !!!

27 Maj 2010, 17:01

nie wyobrażam sobie tracić czas i nerwy na kolejki, papierki, panie w okienkach.
wrrr, nie cierpię tego!
wiadomo, że są trudne, ważne sprawy wymagające opinii rzeczoznawcy,
ale takie pikusie jak moja stłuczka są do ogarnięcia w kilkanaście minut.
Wychodzi na to, że bez internetu ani rusz ;)
param param...
Pieszczoch86
Nowicjusz
 
Posty: 8
Miejscowość: Pruszków

28 Maj 2010, 13:40

Właśnie w PZU w przypadku niewielkich kolizji nie potrzebna jest wizyta rzeczoznawcy wystarczy tylko załączyć fotki
anfil
Nowicjusz
 
Posty: 6
Miejscowość: Warszawa

31 Maj 2010, 13:24

Dośc prosta procedura to fakt, która bardzo ułatwia współpracę.
kingiko
Początkujący
 
Posty: 96
Miejscowość: warszawa

10 Cze 2010, 12:19

Jeśli zależy Ci na tym żeby ubezpieczyciel działał na rzecz klienta to ta oferta jest jak najbardziej korzystna, przede wszystkim nie wszystko jest przejrzyste i bardzo proste, procedury nie są skomplikowane, więc i osoby nieco starsze mogą skorzystać z takiej oferty
anfil
Nowicjusz
 
Posty: 6
Miejscowość: Warszawa

24 Cze 2010, 12:05

Dużo mają po prostu praktycznych opcji ułatwiających współpracę, jak zgłoszenie szkody on-line, czy szybka procedura odszkodowawcza.
kingiko
Początkujący
 
Posty: 96
Miejscowość: warszawa

28 Cze 2010, 17:22

Dlatego mówię wam wybierajcie Polskie ubezpieczalnie wtedy unikniecie takich nieprzyjemności.
griff
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 109
Miejscowość: Warszawa

28 Lip 2010, 00:40

zastanawiam się, dlaczego inne towarzystwa nie zgapiły jeszcze od PZU
ułatwień typu obsługa poprzez net. Wiadomo, że ludzie nie mają na nic czasu,
tym bardziej nerwów do stania w kolejce
albo że nie chcą brać wolnego z pracy na załatwianie sprawy w urzędzie
no chyba, że się mylę i inni też mają takie opcje, orientuje się ktoś?
param param...
Pieszczoch86
Nowicjusz
 
Posty: 8
Miejscowość: Pruszków

29 Lip 2010, 01:59

Patrząc obiektywnie to jeśli pzu daje radę to inni też powinni, to jest już pewnie standardem w innych krajach a dla nas jest to hit... jedna jaskółka wiosny nie czyni ale jest to na pewno znak, że wchodzimy w ciekawe czasy gdzie wszystko będzie można załatwić przez sieć
fx50
Nowicjusz
 
Posty: 2
Miejscowość: Warszawa

31 Lip 2010, 14:12

Jeśli chodzi o MTU ja jak zgłaszałem szkodę ( ok miesiąc temu) myślałem że dostanę apopleksji. U agenta który mi sprzedał polisę nie można tego zrobić, można za to telefonicznie, ale dodzwonić się do nich to masakra.Cały czas telefon jest zajęty, a po chwili rozłącza.Masakra
Mario19777791
Nowicjusz
 
Posty: 1
Miejscowość: Kalisz

24 Sie 2010, 12:52

PZU ma tylu klientów , że mogłoby spokojnie sobie radzic bazując na standardowych ofertach, ale to mi się u nich właśnie podoba , że jako lider na rynku ubezpieczeń wyznacza standardy w zakresie ubezpieczeń.
kingiko
Początkujący
 
Posty: 96
Miejscowość: warszawa

31 Mar 2011, 12:32

Do tego ta fajna opcja z Kartą Pomocy, PZU naprawdę się stara o swoich klientów :)
griff
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 109
Miejscowość: Warszawa

28 Kwi 2011, 13:03

Szczególnie przy opcji na 365 dni ten zakres pomocy jest mega szeroki.
kingiko
Początkujący
 
Posty: 96
Miejscowość: warszawa