Van z mał kasę

Van z mał kasę

04 Lip 2010, 18:19

Witam!!
Zależy mi na rozwiązaniu następującej kwestii. Stanąłem przed koniecznością zakupu autka dla 6 osobowej rodziny czyli jakiś van.
I teraz pytanie. Czy za ok. 12 tys. da się kupić jakiegoś sharana lub alhambrę którą da się jeszcze trochę pojeździć. Auto pewnie nie będzie robiło więcej jak z 5 tys. km w roku bo na codzień do pracy mam mniejszy i ekonomiczniejszy samochód, którego z racji wieku nie opłaca mi się już sprzedawać. W necie jest mnóstwo ofert aut z lat 96-98 w cenie 10- 12 tys. tylko rzecz jest taka, że albo ogłoszenie pojawia się dziś a na drugi dzień już jest nieaktualne, bądź wisi tygodniami, bo jak się obejrzy to faktycznie zgnite.
Jestem zielony w temacie zakupu samochodu więc pytam. Czy szukać dalej czegoś logicznego w tej cenie (czy wogóle jest szansa coś do jazdy znaleźć),czy czekać jeszcze co najmniej z pół roku dozbierać z 5 tys. i coś kupić wtedy. Znajomy namawia mnie, żeby sprowadzić coś z zagranicy tylko nie wiem czy w tej cenie jest to sensowne? Bardzo proszę o przeanalizowanie mojego zapytania i o pomoc.
asfaloth
Nowicjusz

Miejscowość: odx

Re: Van z mał kasę

04 Lip 2010, 21:07

Ja Ci zaproponuje Opla Sintre.
np [link wygasł]
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 8
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: Opel Corsa B
Silnik: 1.4 60km
Paliwo: Benzyna
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Škoda Kodiaq SPORTLINE i Škoda Kodiaq Scout Škoda Kodiaq SPORTLINE i Škoda Kodiaq Scout
    Modele KODIAQ SPORTLINE i KODIAQ SCOUT stawiają kolejny krok w ofensywie czeskiej marki w segmencie SUV. ŠKODA KODIAQ SPORTLINE Elegancki i dynamiczny SUV, który szczególnie przypadnie do gustu entuzjastom ...
    Hamowanie silnikiem - niższe spalanie i bezpieczeństwo Hamowanie silnikiem - niższe spalanie i bezpieczeństwo