Volvo \ Audi \ Hyundai - co wybrać?

30 Lis 2015, 21:17

Witam,

już pewien czas szukam auta, szukam jednak to za dużo powiedziane. Rozglądam się za autem, jednak tak na prawdę do końca nie wiem na jakim modelu się skupić. Niestety, ale jestem laikiem i nie bardzo mam możliwość zaciągnąć fachowej porady a nie chcę utopić pieniędzy bo nie jest to dla mnie mała suma..

A wiec tak, maksymalnie chcę wydać 45 tyś zł +/- tysiąc czy dwa.

Na czym mi zależy? Głównie w miarę możliwości auto tanie w utrzymaniu, bezawaryjne i takie, które będzie mi odpowiadać wyglądem.

Rzuciłem na tapetę takie o to modele (sugerowałem się głównie tutaj wyglądem, osiągami itp):

- VOLVO S60 II - rocznik 2011 - 2012, wersja sedan. Silnik 1,6 diesel, moc 116KM. Auto odpowiada mi bardzo gabarytowo, fajny dość silnik (pod względem spalania), bogate wyposażenie. Tutaj moim problem jest dość kiepskie osiągi silnika (to akurat mogę przeboleć), oraz mała znajomość marki - z tego co wiem auta mało awaryjne ale drogie w serwisowaniu, jak jest na prawdę na tle kolejnych moich typów?

- AUDI A3 8P - rocznik 2009 - 2011, wersja sportback. Silnik 2.0 TDI, moc 140KM. Małe auto, dość żwawe przy tym ekonomiczne. Szukam wersji dobrze wyposażonej, niestety ciężko o taką w dobrym stanie co mnie trochę zniechęca. Na minus również ilość miejsca wewnątrz w porównani do volvo, ale to akurat jeszcze póki co przeboleję. Zastanawiają mnie koszty serwisowania w porównaniu do volvo, awaryjność. Może ktoś coś powiedzieć na ten temat?

- HYUNDAIi i30 II - rocznik 2013 - 2014, silnik 1,6 CRDi o mocy 110KM. Tutaj kuszą mnie dość młode rocznik, dobre opinie o silniku i oczywiście nieskie spalanie auta. Z tego co wiem auto też dość dobrze wyciszone... Nie wiem natomiast jakie są koszty serwisowania, czy odbiegają bardzo od audi i volvo? W sensie są niższe? Nie wiem również jak w porównaniu do poprzednik jest z awaryjnością...