VW Golf III nie ma siły

27 Paź 2009, 23:01

Witam
Mam taki oto problem:jadę sobie samochodem zatrzymałem się na światłach i gdy zacząłem ruszać to samochód nie miał siły jechać(jakoś powoli dojechałem do garażu, samochód działa tzn. da się jechać ale bardzo powoli), biegi wszystkie wchodzą samochód odpala się bez problemu, co to może być? sprzęgło czy skrzynia biegów nawala, pomocy, samochód to golf III 1.4 z 93r.
josef64
Nowicjusz

Miejscowość: Lublin
  • 28 Paź 2009, 14:34

Ciężka sprawa tym bardziej, że nie jestem mechanikiem i nie za bardzo nawet się znam ;) ale kiedyś miałem podobnie, z tymże mam diesla 1.9. Jechałem, aż nagle stracił moc, spoglądam się w lusterko, zostawiałem za sobą duuuuużo białego dymu i gdy się zatrzymałem poczułem dopiero, że dość mocno budą trzęsło. Musiałem sie zholować, u mechanika wyszło, że nie wiadomo jakim cudem, ścięło mi klin rozrządu i wtenczas pogięło mi zawory, szklanki, na szczęście w nieszczęściu, głowica została nienaruszona, więc remont silnika mimo, że kosztował mnie dość dużo szmalu, to opłacało mi się to zreperować. :) i ot to ma cała historyja :lol:
    Rafiti
    Rafiti
    Nowicjusz

Miejscowość: Suwałki

28 Paź 2009, 15:00

Silnik wkręca się na obroty ale auto nie jedzie? Czy się dusi?
    Kubuch
    Stały forumowicz
    Awatar użytkownika

Miejscowość: Matplaneta
    Przebieg/rok: 20tys. km
    Auto: Fiesta MK7 FL / Mini One
    Silnik: 1,0 100 KM/1,6 90 KM
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Hatchback
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2013

28 Paź 2009, 22:38

1.sprzęgło - silnik wyje,obroty rosną,ale autko nie ma mocy i jedzie powoli
    2.filtr paliwa i powietrza
    3.pompka paliwa
    4.świece zapłonowe
    5.przebicie ukladu zapłonowego
    6.uszczelka pod głowicą(ubywa płynu chłodzącego silnik,a z rury wydechowej wydobywają się kłęby pary lub olej w silniku robi się koloru kawy z mlekiem,lub w zbiorniczku płynu chłodzącego widać bąble powietza)
    7.pierścienie,tłoki,głowica(słabe sprężanie)