VW Passat B5 3BG ..problem z obrotami:(

07 Paź 2007, 01:06

Otóż problem polega na tym...Dzisiaj wracając z Katowic jadąc sobie spokojnie 110 km/h szarpneło mi samochodem po czym zwolniło do 90...próbowałem dodać gazu, lecz auto kręci się do 2500 obrótow i kompletnie dalej nie chce iść... Nie wiem co jest grane. Jakby go coś dusiło?? Problem pojawia sie przy zmianie każdego biegu ...wrzucam 1 ..20 km/h 2 ..30 km/h walę 3 i samochód pod górke pociska 40 i za cholere dalej nie chce przyśpieszać staje na wczesniej wspomnianych 2500 tys obrotów.Czy ktoś z was wie co może być tego przyczyną?? Może coś z wtryskami ? Albo Turbina? Z góry dziękuje za pomoc!
Mar
Existenz
Nowicjusz
 
Posty: 4
Miejscowość: Rybnik
  • 07 Paź 2007, 17:19

    czy po wylaczeniu silnika( zaplonu) i ponownym wlaczeniu problem znika?
    master-power
    Nowicjusz
     
    Posty: 23
    Miejscowość: szczecin,hamburg

    07 Paź 2007, 17:20

    aha, i podaj jaki silnik(cod silnika) i jaki rok
    master-power
    Nowicjusz
     
    Posty: 23
    Miejscowość: szczecin,hamburg

    07 Paź 2007, 19:35

    Silnik to 1.9 TDI 130 KM ...Rok:2004 ... Problem znika jeżeli auto jest zimne, ale wszystko chodzi wporzadku dosłownie przez 2 minuty jak dopiero auto jest zagrzane wtedy znów go muli... Może to coś z komputerem??
    Mar
    Existenz
    Nowicjusz
     
    Posty: 4
    Miejscowość: Rybnik

    07 Paź 2007, 19:39

    Acha .. Kiedy autko juz stopuje na 2.500 tyś obrotów...dokładnie po wyłączeniu zapłonu i ponownym uruchomieniu silnika problem znika...Ale to nadal nie jest to samo, znaczy silnik nie chodzi tak jak powininen...mozna go rozkulać do 4000 tyś ale to nie jest juz te same wkręcanie sie na obroty jakie było przed ustarką.
    Mar
    Existenz
    Nowicjusz
     
    Posty: 4
    Miejscowość: Rybnik

    07 Paź 2007, 19:57

    masz dwie mozliwosci, albo turbina albo przeplywomierz. jesli przeplyw. to nie ma mocy od poczatku do konca, jest po prostu mulowaty. a jesli turbo, to jedziesz do 100-120 kmh super i wtedy nagle przestaje ciagnac. po wylaczeniu silnika i ponownym uruchomieniu auto znowu jest ok, az znowu za pare minut komputer odlaczy turbo. Obydwa zjawiska mozna komputerem w trakcie jazdy namierzyc.
    master-power
    Nowicjusz
     
    Posty: 23
    Miejscowość: szczecin,hamburg
    • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

      Peugeot 208 1,2 PureTech o mocy 110 KM
      Samochód ten wyposażony jest standardowo w silnik generujący 110 KM. Jest to jednostka benzynowa o pojemności 1,2 litra, umożliwia ona przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 10,7 sekundy, s średnie spalanie według ...
      Mercedes AMG C-Coupe DTM testowany przez Roberta Kubicę
      Robert Kubica ma za sobą pierwsze testy Mercedesa AMG C-Coupé DTM na torze Ricardo Tormo nieopodal Walencji. Polski kierowca musiał oswoić się z obcą mu charakterystyką prowadzenia samochodu wyścigowego DTM - najpopularniejszej ...

    08 Paź 2007, 05:31

    Hmmm...A jeśli to turbo? To jakie mogą wynieść koszty naprawy??
    Mar
    Existenz
    Nowicjusz
     
    Posty: 4
    Miejscowość: Rybnik

    08 Paź 2007, 06:29

    turbo nowe do takiego auta to ca 1000 €. ale sprawdz moze najpierw wzrokowo czy jakis przewod podcisnieniowy sie rozlaczyl albo przetarl, najczesciej w okolicach filtra powietrza. Pozdrawiam
    master-power
    Nowicjusz
     
    Posty: 23
    Miejscowość: szczecin,hamburg