VW PASSAT Pompowtryski (Nowy na Forum)

15 Lip 2014, 17:15

Witam serdecznie.

Przepraszam odrazu z góry, że zakładam nowy temat, ale nie mogłem się doszukać tematu. Jestem tutaj nowy i proszę o wyrozumiałość, a mianowicie. Chodzi o mojego "passka" Zaczne od początku, miałem problemy z pompo wtryskiwaczami, pojechałem do ASO "Suzuki - Seat" u mojego szwagra (jest tam kierownikiem wiec, raczej by mnie nie naciągał i chciał zrobić dobrze, gdyż cały czas serwisuje tam auto.) po podłączeniu pod komputer stwierdzono problem z pompo wtryskiwaczem 1, wymieniono go na zregenerowany ( koszt 800zł) podobno zregenerowany to działa jak nowy (nie znam się, proszę nie komentować) po przejechaniu, z Elbląga do Norwegii i poruszania się tam jakoś 6 tys. km. objawy znowu są takie same jak przed wymianą, straszne telepanie samochodem (chodzi jak traktor) szarpie, brakuje mu mocy. Dziwnym jest fakt, że samochód od czas do czasu zachowuje się normalnie, tzn. odpale go, chodzi jak traktor, pojade nim z 5-10 km zgasze i potrafi po odpaleniu zadziałać normalnie i po jakimś czasie znowu te same objawy :( jak odłączę akumulator, chwile pochodzi dobrze, a poźniej znowu to samo. nagrałem film co jest z samochodem nie tak, bardzo proszę o pomoc gdyż nie mam zielonego pojęcia o co chodzi (aha i co do pompowtrysków, w ASO powiedzieli, ze reszta pompo jest ok i nie potrzebna wymiana) duzo czytalem na forum, pisali o jakis listwach itp. ale ja nie mam bladego pojecia o co chodzi. Proszę o pomoc. o to link do filmiku który przedstawia zachowanie silnika (nie jest to żaden wirus, proszę się nie bać.) Czekam na informacje tutaj oraz pod adresem mejlowym [email widoczny po zalogowaniu].

http://przeklej.org/file/TOyLxq/20140714.215406.mp4

Adres filmu który przedstawia zachowanie i pracę silnika 1.9 TDI 115 km
brejk
Obserwowany
 
Posty: 1
Prawo jazdy: 08 07 1985
Przebieg/rok: 13tys. km
Auto: VW Passat B5 FL
Silnik: 1.9 TDi 115KM
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna