VW polo 9N - Tryb Awaryjny

07 Wrz 2015, 13:49

Witam. Mam VW polo 1,4 TDI 9N i od pewnego czasu włącza się tryb awaryjny i traci moc. Po podłączeniu skanera diagnostycznego pokazuje mi dwa błędy, 1- to (17964 , P1556 Sterowanie ciśnieniem ładowania, granica regulacyjna nie osiągnięta) i 2- to (17664, P1256 Czujnik dla temperatury cieczy chłodzącej-G62. Otwarty obwód zwarcia do plusa). Byłem u mechanika, który stwierdził, że prawdopodobnie jest to zawór magnetyczny (tzw czarna puszka z wężykami). Kupiłem na allegro ten zawór i temat się powtarza. Proszę pomóżcie. Pozdrawiam
akszom1
akszom1
Nowicjusz
 
Posty: 19
Miejscowość: zachodniopomorskie

08 Wrz 2015, 10:16

Do sprawdzenia zawór N75, dolot - czy nie jest nieszczelny, przepływka. Warto też zerknąc na siłownik otwierający zawór upustowy przy turbinie, czy się nie zacina i nie jest otwarty, ewentualnie czy sam zawór jest sprawny.
Mógłbyś się też pokusić o logi dynamiczne z grup: 003, 008, 010 i 011.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

08 Wrz 2015, 19:15

Dzięki za podpowiedź. Pozdrawiam
akszom1
akszom1
Nowicjusz
 
Posty: 19
Miejscowość: zachodniopomorskie
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Spalanie i emisja CO2 - BMW X2
    W zależności od wersji silnikowej jesteśmy w stanie zauważyć że rozbieżności w spalaniu są dosyć spore. Wynoszą od 1,8 litra do 7,5 litra na 100 km. BMW X2 xDrive25d : zużycie paliwa w cyklu mieszanym: 6,3-5,7 l/100 km; emisja ...