bully napisał(a):Jakiś czas temu wymieniłem olej (ZF Fluid 5) i filtr, tyle co w misce, bo czasami bieg wrzucał na dwa razy, przez jakiś czas jakby pomogło.
Jak robisz taką wymianę statycznie to przydało by się to zrobić tak dwa trzy razy w krótkich odstępach czasu żeby wymienić jak najwięcej oleju.
Jaki był olej który spuściłeś ze skrzyni, mocno czarny, śmierdział spalenizną? Filtr bym mocno brudny, były tam jakieś opiłki, przyglądałeś się?
Jeżeli wymiana pomogła na chwilę to być może dalej jest wina jakości oleju, choć tu może być i problem elektrozaworów. Bardziej obstawiam problem mechaniczny niż elektryczny.
Czy po puszczeniu pedału hamulca z zapiętym biegiem przy w pełni rozgrzanej skrzyni samochód ładnie rusza?
Możesz jeszcze przeczyścić wtyczki profilaktycznie przy skrzyni.
Jeszcze tak się zastanawiam, że może to jest jakiś problem z zapinaniem LockUp on przy nierozgrzanym oleju w skrzyni nie zapina się. Jak masz olej rozgrzany to po zapięciu biegu w krótkim czasie powinien się zapiąć on zapiąć i powinny spaść obroty. To czy on się zapina czy też nie chyba można by sprawdzić programowo podczas jazdy.
Tak patrząc na te obroty szalejące zastanawiam się czy nie powinieneś zrobić adaptacji przepustnicy i sprawdzić czy coś się zmieni. Jak masz zapiętą skrzynię i trzymasz nogę na hamulcu to obroty nie falują czasem?