Vw Polo Classic - Trzeszczenie przy odpalaniu.

Vw Polo Classic - Trzeszczenie przy odpalaniu.

15 Lut 2018, 10:57

Witam, mam następujący problem. Moj Vw przy odpalaniu wydaje głośny dzwięk po przekręceniu kluczyka w stacyjce. Samochód ogólnie odpala z tym, że czasami od razu bez zgrzytu ( rzadko, chyba ze jest rozgrzany), a czasami muszę kilkakrotnie przekręcic kluczyk i wtedy spod maski przy każdej próbie odpalenia wydobywa się ten dzwięk do momentu aż uda się go uruchomic. Czym to może byc spowodowane ? Rozrusznik do wymiany?

Z góry dzięki za pomoc ^^
DuffySixx
Obserwowany
 
Posty: 1
Rejestracja: 15 Lut 2018, 10:49
Prawo jazdy od: 16 11 2017
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Vw Polo Classic
Paliwo: Benzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

Re: Vw Polo Classic - Trzeszczenie przy odpalaniu.

17 Lut 2018, 22:07

Bendiks rozrusznika nie odbija za dobrze, rozrusznik jeszcze wymieniać nie trzeba, ale warto by nasmarować by nie padło, nie jest to na długo zabieg, ale na jakiś czas było by.
gruber99
Zaawansowany
 
Posty: 565
Zdjęcia: 0
Rejestracja: 25 Gru 2017, 18:28
Auto: Benzyna i Diesel

Re: Vw Polo Classic - Trzeszczenie przy odpalaniu.

18 Lut 2018, 05:25

Albo mze tez gyc problem z wiencem,zebami ale jesli czasami ten problem wystepuje,ulozenie wienca,jesli zawwze to bendix.
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 7284
Rejestracja: 02 Lut 2009, 11:03
Miejscowość: Z prawdy :)

Re: Vw Polo Classic - Trzeszczenie przy odpalaniu.

18 Lut 2018, 07:17

To też, w każdym bądź razie najlepiej wyciągnąć rozrusznik i sprawdzić go. Chodzić będzie on, ale zużyje prędzej się.
gruber99
Zaawansowany
 
Posty: 565
Zdjęcia: 0
Rejestracja: 25 Gru 2017, 18:28
Auto: Benzyna i Diesel

Re: Vw Polo Classic - Trzeszczenie przy odpalaniu.

18 Lut 2018, 12:36

a ja tu obstawiam elektromagnez ktory nie do końca dobija bendix lub sam bendix ma wytarte zęby. Tak czy inaczej to wina rozrusznika
Porady blacharsko-lakiernicze
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 6370
Rejestracja: 03 Sty 2017, 18:15
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Jaguar X-type, Audi A8, A6 c4
Silnik: 2.0 D, 4.2 V8,2.6 V6
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Jesienne liście - piękne i niebezpieczne Jesienne liście - piękne i niebezpieczne
    Choć kolorowe liście to urokliwy element jesieni, może on stać się przyczyną zagrożenia na drodze. Na mokrych liściach auto łatwo traci przyczepność, mogą one też przykrywać nierówności czy dziury, a nawet uszkodzić ...
    Nowy silnik CDTI ECOTEC 1,6 spełnia normy Euro 6 Nowy silnik CDTI ECOTEC 1,6 spełnia normy Euro 6
    Wprowadzenie całkowicie nowego czterocylindrowego silnika wysokoprężnego Opla to kolejny etap w procesie odnowy portfolio jednostek napędowych. Silniki CDTI ECOTEC o pojemności 1,6 litra, są drugą z kolei rodziną nowych silników ...

  •