Warszawa

20 Lip 2009, 19:01

No rzeczywiście trochę wąsko od warszawy chłodnica jet wąska ale długa a od forda jest znowu szeroka to może nie wejść ale myślę że można zostawić chłodnicę z warszawy bo jest duża dodatkowo można pod spodem chłodnicy zamiast zderzaka wsadzić intercooler jakiś szeroki a niski tylko by trzeba przerobić trochę przód i by była na zewnątrz ja osobiście nawet lubie jak intercooler jest widoczny bo fajnie to wygląda wtedy ludzie którzy się nie znają są pod jarani bo myślą że pod maską ma się 300KM. Jak byś miał robić wygląd klasyczny to by nie pasowało ale w tym wypadku myślę że chodzi ci o zrobienie bestii :twisted: z tej warszawy skoro chcesz taki silnik :mrgreen:
Piter69
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 205
Miejscowość: POLSKA

20 Lip 2009, 19:41

Gadałem z mechanikiem. Zaproponował takie wyjście:
Dawca BMW 750 6.0l 300km ale stary rocznik, bez dużej ilości elektroniki. Zdjąć samą karoserię z Warszawy i wsadzić na ramę z zawieszeniem i napędem BMW. Zmienić później sprężyny i amorki, hamulce zostawić. Chłodnice dać poprostu dwie.

Ale słyszałem że ciężko będzie takie coś zarejestrować, bo prawdopodobnie, na stacji kontroli pojazdów, na hamowni każą mi rozwinąć maksymalną moc i będą sprawdzać każdy spaw i czy rama się nie gnie nawet o 3mm, jak tak będzie, to nie dopuszczą dalej.
andrev3101
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 28
Miejscowość: DST

20 Lip 2009, 20:43

No i wszystko trzeba spasować przydało by ci się pogadać z kimś kto robił swapy z warszawą i popytać na ten temat co on o tym sądzi.
Piter69
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 205
Miejscowość: POLSKA
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Volkswagen Amarok 4MOTION
    Amarok jest najmłodszym modelem marki Volkswagen Samochody Użytkowe. Jego produkcja rozpoczęła się w 2010 roku w Argentynie, od maja 2012 roku samochód powstaje także w fabryce Volkswagena w Hanowerze. Dla Amaroka ...