Witam szukam auta dynamicznego

22 Sty 2015, 18:42

witam szukam auta dynamicznego z instalacja gazowa
kwota ktora dysponuje na pojazd oscyluje w granicach 10 000 zl max 11 000.
zastanawiam sie nad renault laguna 2 1.8/2.0.
czy to dobry wybor slyszalem ze to krolowa lawet ale to pewnie zalezy od tego kto jak dba
a moze sa lepsze auta za takie pieniadze?
jestem uczulony na auta grupy z vag
pozdrawiam wszystkich
djbomba
Nowicjusz
 
Posty: 6
Auto: brak

22 Sty 2015, 19:10

djbomba napisał(a):zastanawiam sie nad renault laguna 2 1.8/2.0

odpuść, bo wersja przed liftem to królowa lawet... po lifcie są o wiele lepsze ale na taką masz za mały budżet

z pewniejszych aut to może Peugeot 406
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

22 Sty 2015, 19:32

Ja bym rozważył Ford Cougar 2.5 V6

[link do Olx wygasł]
Ostatnio edytowany przez krikus, 22 Sty 2015, 19:52, edytowano w sumie 1 raz
krikus
fs...VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 2694
Zdjęcia: 125
Auto: Opel Vectra C 1.8

22 Sty 2015, 19:37

lub Hyundai Sonata tu nawet V6 sie trafią.
noisy
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2615
Zdjęcia: 21
Miejscowość: Tomaszow
Prawo jazdy: 27 02 2003
Auto: Superb
Silnik: 1.8T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

22 Sty 2015, 19:41

Ode mnie Xedos.
Koniu
Forumowicz VIP
 
Posty: 18296
Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra

22 Sty 2015, 19:44

Może e39 2.8?
Szybkie i wygodne ;)
[link do Otomoto wygasł]
kirin88
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2137
Zdjęcia: 10
Prawo jazdy: 0- 0-2006
Auto: BMW & ROVER
Silnik: V8 :D
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1995
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Jak i gdzie kupić części do samochodu?
    Każdy kierowca, niezależnie od tego, jakiego auta jest właścicielem, staje przed koniecznością zakupu nowych części do samochodu. Zazwyczaj jest to wynik normalnej eksploatacji części, a czasem jest to wymuszone przez kolizję ...
    Lexus RX - to już dwie dekady luksusu, dynamiki i elegancji
    Luksus, dynamika, elegancka linia, przestronne wnętrze i dobre walory terenowe są trudne do pogodzenia. Ta niełatwa sztuka udała się konstruktorom Lexusa RX, wprowadzonego 20 lat temu w Japonii jako Toyota Harrier. Koncepcja ...

  • 22 Sty 2015, 20:03

    pojazdy wymienione wyzej niestety sa dla mnie zbyt duze
    mysle o klasie pojazdu C - astra focus meganka cos takiego
    wiem w pierwszym poscie podalem lagune poniewaz ceny sa atrakcyjne jednak przemyslalem i auto byloby zbyt duze

    chcialbym aby auto przyspieszalo ponizej 10s do 100km/h
    chcialbym aby auto pewnie sie prowadzilo slyszalem ze zawieszenie w focusach jest bardzo pewne
    no i zeby silnik gaz dobrze znosil

    nie chcialbym przeplacac za pojazdy typu leon golf a3 itp
    nie patrze na przebieg moge miec 500 000 na blacie liczy sie dla mnie stan techniczny i wizualny
    wydaje mi sie ze to rozsadne podejscie do sprawy jesli nie to prosze o szczere informacje takie jak post o lagunie
    djbomba
    Nowicjusz
     
    Posty: 6
    Auto: brak

    22 Sty 2015, 20:13

    Focus z gazem średnio współpracuje, astra zdaje mi się że ok. Ja dodam od siebie peugeota 307. Benzyna 2.0 która tam jest całkiem dobrze jedzie, a ma wtrysk wielopunktowy więc gaz powinien wejść
    Potrzebujesz jakiejś informacji o Peugeocie 307 lub mondeo mk4? Napisz na priv a postaram się pomóc :)
    tomek70
    Stały forumowicz
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 1023
    Miejscowość: Łódź
    Przebieg/rok: 15tys. km
    Auto: Ford Mondeo mk4
    Silnik: 2.3 161
    Paliwo: Benzyna
    Typ: Kombi
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2008

    22 Sty 2015, 20:31

    Zobacz na Astry Bertone, tu masz przykłady;
    [link do Olx wygasł]
    [link do Olx wygasł]
    [link do Olx wygasł]
    krikus
    fs...VIP
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 2694
    Zdjęcia: 125
    Auto: Opel Vectra C 1.8

    22 Sty 2015, 20:32

    peugotow 307 2.0 z gazem nie ma niestety

    astra bertona bardzo mi sie podoba fajne auto
    djbomba
    Nowicjusz
     
    Posty: 6
    Auto: brak

    22 Sty 2015, 20:35

    więc szukaj takich ze swoich okolic :)
    krikus
    fs...VIP
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 2694
    Zdjęcia: 125
    Auto: Opel Vectra C 1.8

    22 Sty 2015, 20:55

    307 ma lepsze wyposażenie od opla ale opelek jak najbardziej na tak chodz skromny w środku, bmw e34/36 ! :)
    Draters
    Początkujący
     
    Posty: 190
    Prawo jazdy: 10 05 2010
    Przebieg/rok: 31tys. km
    Auto: honda civic
    Silnik: 1.4
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Liftback
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 1995

    22 Sty 2015, 21:02

    na pewno nie bedzie zadnego bmw
    chyba zauroczylem sie w tej astrze bertone na prawde fajne wozidelko
    czy moge miec tutaj pare pytan czy szukac specjalnego forum?
    djbomba
    Nowicjusz
     
    Posty: 6
    Auto: brak

    22 Sty 2015, 21:44

    Na każde pytanie postaramy sie odpowiedziec,od tego jesteśmy :wink: podejrzewam że zapytasz jaki silnik :mrgreen: więc w tym przedziale cenowym najlepszy będzie 1.8 125km,wmiare przyzwoite osiągi i do tego świetny pod gaz. 2.0t to już fajnie lata ale wykracza poza Twój budżet.
    Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
    Barol
    Moderator - Jakie auto kupić?
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 37824
    Zdjęcia: 5
    Miejscowość: Górny Śląsk
    Auto: Fiat Seicento
    Silnik: 900
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Hatchback
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 1998

    22 Sty 2015, 21:56

    dziekuje barol dokladnie o to chcialem spytac :piwo:
    problem moga stanowic czesci blacharskie ale nie mam zamiaru sie rozbijac
    mysle jednak ze warto miec wiecej upatrzonych modeli
    czy peugot 406 coupe to dobre rozwiazanie?
    djbomba
    Nowicjusz
     
    Posty: 6
    Auto: brak