Wstęp do kupna auta - max 15tys

23 Sie 2015, 20:24

Witam,
jeśli chodzi o kwestie motoryzacjne to jestem niestety kompletnym amatorem. Szukam swojego pierwszego auta do 15 tys, tyle maksymalnie jestem w stanie wyłozyć. Podstawowym dylematem jest połączenie marka-klasa-rocznik auta - bardziej 15 letnie BMW czy 10 letni Peugeot ? Co do zakupu auta to się nie podpalam, moge szukac długo :)

Rocznie robie ok 15tys KM, auto do codziennego dojazdu do pracy. Typ nadwozia - sedan lub hatchback. Do tej pory miałem okazje jeździc kilkoma autami (domwoników Nissan primera p11, polo 3, golf 5, corolla e15 ) - każde w dieslu.

Podobają mi sie auta typu : C klasa
[link do oferty na Olx wygasł]
[link do oferty na Olx wygasł]

E46
[link do oferty na Olx wygasł]
Saab 9-3
[link do oferty na Olx wygasł]
Civic
[link do oferty na Olx wygasł]
czy tez Peugeot [link do oferty na Olx wygasł]

Bardziej niż o ocenę konkretnych aut chciałbym poprosić o waszą opinię dotyczaca strategii zakupu. Czy jest sens szukać aut które mi się podobają ( seksowne sedany, nei wiem jak to określić:D ) czy lepiej od razu pozbyć się złudzeń, i szukać czegoś w stylu astra, 307...

Sory za chaotyczny post i z góry dzięki za odpowiedź.
Eredin
Nowicjusz
 
Posty: 4
Prawo jazdy: 12 05 2010
Przebieg/rok: 22tys. km
Auto: Corolla
Silnik: 2.0

23 Sie 2015, 20:30

Diesla raczej odpuść, robisz takie sobie przebiegi.
Zobacz Lexa IS 200,Mazdę Xedos,ROVER czy MG.
Kieł
Stały forumowicz
 
Posty: 2420
Auto: Nie mam

23 Sie 2015, 20:33

Jak domownicy jeżdżą tyle co Ty to widać, że też nie mają pojęcia o motoryzacji posiadając diesle przy takich przebiegach :D
Za to Ty widać ruszyłeś głową i przynajmniej oglądasz benzyniaki ewentualnie LPG, bo takie paliwo u Ciebie się sprawdzi :ok:

C-klasy w tej cenie lepiej odpuścić - ciężko o ładną sztukę
e46 ok ale trzeba wywalić tylne lampy, bo leci za nie dowód rejestracyjny. Silnik za mały do tego auta i szybko zechcesz mocniejszy. Jak BMW to rzędowa szóstka.