Wycieki/Ślady oleju w okolicach rury obok chłodnicy i i przy silniku

05 Wrz 2017, 22:55

Witam,
Przejdę do rzeczy...
Nie znam się za bardzo na tym, chciałbym się dowiedzieć co oznaczają te rzeczy, o których zaraz powiem oraz przedstawie w formie zdjęć
Otóż niedawno kupiłem po "okazyjnej" cenie corse c z silnikiem isuzu(przebieg 145 tyś), zaczęło mnie niepokoić co może być nie tak. Od czego jest ta rura pomiędzy chłodnicą a silnikiem idąca pionowo i skręcająca w lewy bok( jak się stoi przed silnikiem) czy to jest to co idzie do turbiny, z intercoolera do, czy jak? Oraz zauważyłem wyciek oleju na poziomie plastykowej osłony silnika, czy jest to uszkodzona uszczelka pod głowicą(rzekomo była w według książki wymieniana przy 119tyś km)? Otwierając zakrętke płynu chłodniczego oraz przetarcie go o dłoń zauważyłem jakieś tam drobne ślady oleju, więc chyba jednak to jest to. Moje pytanie brzmi, czy z takimi rzeczami da radę jezdzic, czy lada chwila zepsuje się i koniec oraz ile kosztowałyby naprawy tych rzeczy? Jeszcze pytanko odnośnie "układu kierowniczego". Kręcąc kierownicą w miejscu na biegu jałowym nie ma żadnych oporów, gdy w czasie jazdy chce skręcić w prawo czuje zaraz lekki opór, po chwili puszcza, w lewo bez zarzutu, czym to może być spowodowane?
Jeszcze mały mankament odnośnie wskaznika od temperatury silnika, zdarzyło się tak, że po włączeniu stacyjki itd, wskaznik nie podniósł się stał w miejscu, tylko po pewnym czasie poszedł powyżej 80 Stopni i się w tym miejscu zatrzymał.
Proszę poważnie podejść do tematu.
Pozdrawiam

[link wygasł]
[link wygasł]
[link wygasł]
[link wygasł]
[link wygasł]
[link wygasł]
[link wygasł]
Młokos23
Nowicjusz

Prawo jazdy: 17 01 2016
Auto: Opel Corsa C
Silnik: 1.7 DTI Isuzu 75km
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2001

06 Wrz 2017, 08:05