Wysoka temperatura - POMOCY!!!

08 Wrz 2008, 18:50

No jak będziesz rozkręcał termostat,to troszkę płynu ci wyleci.Ale wyjmij go i skręć układ bez niego.Czujniki włączajace wentylator są nastawiane jednakowo.Może być różnica między czujnikami o 1 czy 2 stopnie,ale to jest tak mała różnica,że nie ma ona znaczenia.No ale pisałeś,że czujniki wymieniłeś,więc rozumiem,że wentylator włącza się teraz prawidłowo,a nie przy 100 stopniach?
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000
  • 09 Wrz 2008, 17:18

    Czujnik wymienilem juz dawno ale nadal wlancza sie przy 100 no dobrze jak wyciagne termostat to gdzie mam przymocowac ta rorke co idzie do termostatu jak go niebedzie czy mam wyjac srodek termostau jesli tak to jak to sie wyciaga.Sluchaj kupilem termostat ale w srodku troche sie rozni od tego co mam teraz czy moge taki zalorzyc czy niezabardzo
    walerianczyk
    Nowicjusz
     
    Posty: 48
    Miejscowość: poznan

    10 Wrz 2008, 12:29

    Termostat musi pasować.Jeżeli ten co kupiłeś pasuje,to włóz go i sprawdzisz jak sę zachowuje układ chłodzenia.
    Jak wymontujesz termostat całkowicie,to musisz układ chłodzenia połączyć bez niego wężami o tym samym przekroju(np. kawałek metalowej rurki i ściągacze).
    Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
    MotoAlbercik
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 20285
    Zdjęcia: 1212
    Miejscowość: Tychy
    Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
    Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Terenowy
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2000

    10 Wrz 2008, 20:07

    OK jutro bede sprawdzal ogladalem ostatnio chlodnice niewyglada najlepiej chyba ja tez wymienie a jest jakis inny sposob zeby odpowietrzyc uklad chlodzenia.
    walerianczyk
    Nowicjusz
     
    Posty: 48
    Miejscowość: poznan

    11 Wrz 2008, 12:10

    Ja zawsze stosuje ten,który ci opisałem.
    Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
    MotoAlbercik
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 20285
    Zdjęcia: 1212
    Miejscowość: Tychy
    Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
    Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Terenowy
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2000

    11 Wrz 2008, 18:46

    No ale jak mi wywala plyn to co? sproboje po wymianie termostatu tak zrobic zobaczymy.
    walerianczyk
    Nowicjusz
     
    Posty: 48
    Miejscowość: poznan
    • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

      Silnik wysokoprężny 1.6 CDTI - Opel
      Nowy silnik wysokoprężny 1.6 l zapewnia najlepsze w swojej klasie osiągi we wszystkich kluczowych parametrach. Został wprowadzony w modelu Zafira Tourer i docelowo zastąpi obecną jednostkę 1.7 l i wersje 2.0 l o niższej mocy ...
      Ciągniki balastowe z siłą uciągu lokomotywy!
      Najważniejszym parametrem ciągnika balastowego jest siła uciągu. Jest ona uzależniona nie tylko od mocy silnika, ale także od tego, jak skutecznie jest przekazywana na osie ciągnika – te zaś muszą mieć zapewniony stały ...

    11 Wrz 2008, 19:25

    Jeszcze sobie tak myślę,czy nie poszła iuszczelka pod głowicą i czy spaliny nie przedostają się do układu chłodzenia.Ale po odkręceniu korka zbiorniczka wyrównawczego,dałoby się wyczuś zapach spalin,a podczas pracy silnika,płyn w zbiorniczku by lekko bulgotał.Ale to jest małoprawqdopodobne.Może jeszcze być coś nie tak z chłodnicą(np. może być zapchana i nie ma obiegu płunu przez chłodnicę.
    Pooglądaj to,a chłodnicę możesz nawet przelać wodą - jak będziesz wlewał wodę do jednego króćca chłodnicy,to powinna ona swobodnie wypływać z drugiego
    Przez wekeend mnie nie ma,więc nie będę mógł ci pomóc.Ale jak będziesz miał jakiś problem,albo nic nie pomoże to co opisałem,to może ktoś z forum na coś wpadnie.
    Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
    MotoAlbercik
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 20285
    Zdjęcia: 1212
    Miejscowość: Tychy
    Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
    Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Terenowy
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2000

    11 Wrz 2008, 19:54

    Uszczelke pod glowica mam do wymiany juz mam kupiona tylko mosze jeszcze kupic te pozostale to wymienie wszystkie odrazu.
    walerianczyk
    Nowicjusz
     
    Posty: 48
    Miejscowość: poznan

    16 Wrz 2008, 16:00

    Wymienilem termostat i narazie jest ok
    walerianczyk
    Nowicjusz
     
    Posty: 48
    Miejscowość: poznan

    19 Wrz 2008, 15:03

    He he juz nie jest ok nadal idzie do 100 i spada do 93 i tak w kolko jak stoje w korku jak jade to jest ok
    walerianczyk
    Nowicjusz
     
    Posty: 48
    Miejscowość: poznan

    19 Wrz 2008, 18:17

    Czyli wygląda to na uszczelkę pod głowicą.Być może,że wysokie ciśnienie uszkadza termostat.
    Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
    MotoAlbercik
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 20285
    Zdjęcia: 1212
    Miejscowość: Tychy
    Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
    Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Terenowy
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2000

    21 Wrz 2008, 08:21

    według mnie to jest uszczelka pod głowicą,jak ściągniesz głowice daj ją na na sprawszenie szczelności bo też lubi pęknąc
    mariusz959
    Nowicjusz
     
    Posty: 25