Xenon HiD

26 Paź 2015, 16:52

Witam.



Zakupiłem xenony Hid H1 ( wiem , że zaraz bedzie .... chińszczyzna, lipa itd....)



Problem taki : po zamontowaniu świeci tylko ten od pasażera. Od kierowcy rozbyłyska i gaśnie. Po zmianie stron - przetwornica , żarówka itd. - wszystkie kombinacje cały czas to samo. O co może chodzić? Czy nie ma tyle prądu, żeby dwa na raz zaświeciły? Jest na to jakiś sposób czy kasa w błoto?

Autko Omega B sedan.
biniu88
Obserwowany
 
Posty: 2
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Omega B
Silnik: 2.5
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

26 Paź 2015, 17:05

Jak nie masz reflektorów ksenonowych ze spryskiwaczami i samopoziomowaniem to wywal to !
Jak tak jest to bardzo dobrze, że nie świecą - jednego pozera premium mniej. Mnie jasny szlag trafia jak mijam w nocy kogoś z takimi wynalazkami ;)
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

27 Paź 2015, 10:54

biniu88 napisał(a):Zakupiłem xenony Hid H1 ( wiem , że zaraz bedzie .... chińszczyzna, lipa itd....

Nie chodzi o to, że chińszczyzna, że lipa itd. Chodzi o to, że te źródła światła nie mają żadnej homologacji, w nocy oslepiają innych i są przede wszystkim nielegalne - policjant może zabrać DR za takie coś.
Obecnie są takie źródła światła ( normalne żarówki ), że nie ma potrzeby montowania HID-ów.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

27 Paź 2015, 11:21

To jaka h1 polecacie?
biniu88
Obserwowany
 
Posty: 2
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Omega B
Silnik: 2.5
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

27 Paź 2015, 11:31

Z tego co się orientuję, to na rynku obecnie są dwie przodujące firmy - Bosch i Philips. Opróćz tego jest jeszcze Tungsram i Osram. Też dobre.
Jak obecne żarówki świecą ci słabo, to zwróć uwagę na żarówki typu "+" - np. +60% więcej światła. Mają one standardową moc, ale świecą jaśniej.
Warto też zwrócić uwagę na stan kloszy reflektorów i odbłyśniki. Jak te elementy są zabrudzone, to nawet najlepsze żarówki czy HID-y nie pomogą. Wówczas tylko wymiana reflektorów.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

28 Lis 2015, 16:06

Pseudoksenony nie posiadają homologacji, to duże ryzyko, aby je instalować, bo to się może skończyć zabraniem dowodu osobistego. A też niebezpieczne na drodze, bo oślepiają innych kierowców i pieszych. Jeśli chcemy montować oryginalne, niefabryczne ksenony, potrzebujemy dodatkowo układ autopoziomowania i samoczyszczenia reflektorów. Następnym razem lepiej nie dawaj się skusić na takie oświetlenie.
pawelus
Nowicjusz
 
Posty: 4
Prawo jazdy: 10 02 2010
Auto: Seat Toledo