Żle pracuje przy ujemnej temperaturze W210 320

23 Paź 2015, 20:50

Mercedes w210 3,2 litry 1998 rok 6 cylidrów - bardzo żle pracuje przy ujemnej temperaturze - ładnie odpala i prawie natychmiast zaczyna kichać prychać zwalniac szarpać i czasem gaśnie. Odpala ponownie bez problemu ale zanim się nagrzeje - nie da się nawet ruszyc - znowu nie wchodzi na obroty , a nawet strzela w tłumik. Swiece nowe, cewki nowe, przewody zapłonowe nowe. Jak silnik ciepły, albo jak jest ciepło w lecie - pali idealnie i pracuje super. Usterka pojawia się przy uruchomieniu zimnego silnika - ale zimnego jak jest mróz, czyli tak od minus 1, minus 2 st C lub niżej . Całe lato nie było problemu - ale ubiegła zima była problemem - i teraz już się zaczyna - lekki przymrozek i wyjazd do pracy trwa kilka minut . Jak silnik się rozgrzeje troszkę i złapie temperaturę dodatnią - ponowne odpalenie powoduje że silnik pracuje jak zegarek . Miał ktoś przypadek podobny?
labortoner
Nowicjusz
 
Posty: 7
Prawo jazdy: 28 04 1975
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Ford Mondeo MkII
Silnik: 1.8td 100km
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

10 Lip 2016, 20:11

Zacząłbym od sprawdzenia czy wszystkie świece grzeją,podejrzewam,że w takim aucie z takim silnikiem istnieje mechanizm dogrzewania świec.Najlepsze i najtańsze wyjście diagnoza w ASO MB.
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8623
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Wyróżnienie w plebiscycie "Auto Lider" dla Audi S7
    Audi S7 zdobyło wyróżnienie w plebiscycie Auto Lider, który jest organizowanych w Polsce przez redakcję tygodnika Motor i miesięcznika Auto Świat. To sportowe z coupe zwyciężyło głosami czytelników i ...
    Nowy układ kontroli trakcji z BMW i3s
    BMW i3 wyznacza na świecie standardy radości z jazdy w samochodzie elektrycznych. To zasługa nie tylko zwiększonej mocy silnika w nowym BMW i3s, ale też innowacyjnego układu kontroli trakcji specjalnie dostosowanego do dynamicznej ...