Zmęczony życiem nissan.

27 Gru 2019, 18:23

Zmęczony życiem nissan. Hej, mój nissan odmawia już posłuszeństwa...
Micra k12 r2005, 3msc temu wahacze i coś tam jeszcze naprawa 1200zł, 2 tygodnie temu łożysko, abs, tłumik, sprzęgło i coś tam jeszcze naprawa 2100zł, teraz jestem obecnie we francji i poszła półoś... na szrotach nigdzie nie było więc muszę kupić nową za uwaga 200 euro... szczerze to mam trochę dosyć już jazdy w ciemno i czekania aż coś się rozsyspie znów i pociągnie mnie po kieszeni kolejne 1000zł :(
Rozważam nowe auto z salonu w ratach np citroen c3 i bym miał spokój. Ale tak swoją drogą chciał bym się nauczyć trochę grzebania przy autach by chociaż umieć wymienić sobie samemu olej czy wahacze. Jestem w tym kompletnie zielony i przy swoim aucie sam nic nie ruszam w obawie, że więcej zepsuje niż naprawie. Dlatego wraz z zakupem nowego auta chciał bym kupić jakiegoś starego grata np. Bmw e34 czy coś za grosze by móc sobie przy nim bezpiecznie grzebać mając z tyłu głowy, że mam czym jeździć a może i nawet bym w przyszłości coś z tego bmw ulepił. Co myślicie o takim pomyśle? Da radę nauczyć się czegoś samemu z neta?
piotrek1540
Obserwowany
 
Posty: 1
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 17 11 2016
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Nissan micra k12
Silnik: 1.2 16V 80km
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2005

27 Gru 2019, 19:33

piotrek1540 napisał(a):Da radę nauczyć się czegoś samemu z neta?
nikt nie rodzi się wszechwiedzący ja jako garażysta od wielu lat praktycznie codziennie uczę się czegoś nowego. Jeżeli masz miejsce do grzebania to pewnie ze warto tym bardziej że francuscy mechanicy to głąby i idzie zbankrutowac z nimi.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16249
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Skomplikowane zawieszenie - samochód do driftu