1.8t vs 2.7bi turbo

Re: 1.8t vs 2.7bi turbo

15 Kwi 2019, 21:55

Kao napisał(a):chyba nie doczytałeś

Chodziło o drogę hamowania :happy:
Pionek napisał(a):Nagraj filmik jak to jedzie, jestem ciekaw :)

Nie mów że ze stoperem będziesz siedział :oops: :?: :D


P.s.

Wumba jak nie będziesz miał pomysła na szpenia od programu to daj sygnał na pw.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 6044
Rejestracja: 24 Sty 2013, 21:48
Prawo jazdy od: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
0

Re: 1.8t vs 2.7bi turbo

15 Kwi 2019, 22:24

Szybki, lepiej zapodaj namiary na serwis w PL który zna się i poprawie zdiagnozuje takie silniczki jak 2,7T :yes:

2,7T może i lepsze było od 1,8T ale teraz to są starocie i szukanie problemów, silniki fajne tak jak 2,2 T 20V ale w PL nie ma gdzie tego naprawiać bo nikt tego nie zna.
Pionek
Stały forumowicz
 
Posty: 1466
Rejestracja: 14 Gru 2016, 17:30
Auto: Honda Accord / VW Scirocco
Silnik: 1,4 TSI 122
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna
0

Re: 1.8t vs 2.7bi turbo

15 Kwi 2019, 22:49

Pionek napisał(a):zybki, lepiej zapodaj namiary na serwis w PL który zna się i poprawie zdiagnozuje takie silniczki jak 2,7T

Pionek to lepiej wskaż miłośnika audi który za to zapłaci...bo to jest podstawowy problem. A tak nawiasem mówiąc myślisz że nowsze tsi są tak super ogarnięte że na pstryk masz diagnozę??? Ostatnio pomagałem reanimować 2,0tdi bo zwykli szpenie rozłożyli łapki a w aso stwierdzili że "będziemy lecieć po kolei" ...
Pionek napisał(a):2,7T może i lepsze było od 1,8T ale teraz to są starocie i szukanie problemów, silniki fajne tak jak 2,2 T 20V ale w PL nie ma gdzie tego naprawiać bo nikt tego nie zna.

Oj chłopie żyjesz netem tego ogólnie nie ma gdzie naprawiać bo często remont tego czegoś = wartość auta.
Dlatego 2jz gte poszły w cenę x2 a te zwykłe wspomnisz moje słowa polecą do góry za 5-10lat.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 6044
Rejestracja: 24 Sty 2013, 21:48
Prawo jazdy od: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
0

Re: 1.8t vs 2.7bi turbo

15 Kwi 2019, 23:07

Tsi to są silniki które żyją cały czas w świezych autach, jest ich tysiące, inne czasy, inna elektronika i tam nie ma 2 turbin jeśli mowa o normalnych 1,4..2,0 itp 2,7T występuje w zabytkach które się sypią

Szukanie specjalistów od takiego silnika to tak jakby chcieć naprawić drukarkę igłową, znajdź serwis? :roll:
Może jakiś specjalistyczny zakład tuningu vagów
Tak samo zapodaj firmę która zrobi soft w Audi 2.2 turbo ...
ale w TSI to każdy.
Na tym polega problem.

Natomiast płacenie to jest oddzielny temat, nawet przy 1,8T bywa drogo.
Tylko że trzeba mieć gdzie jechać bo tam gdzie w UNO olej zmieniają raczej nie ogarną silnika 30 zaworowego z 6 cylindrami i 2 turbinami.
Pionek
Stały forumowicz
 
Posty: 1466
Rejestracja: 14 Gru 2016, 17:30
Auto: Honda Accord / VW Scirocco
Silnik: 1,4 TSI 122
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Manualna
0

Re: 1.8t vs 2.7bi turbo

15 Kwi 2019, 23:16

Pionek nie ma co dysputować...
Tak czy srak Wumba ma s3 :ok:
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 6044
Rejestracja: 24 Sty 2013, 21:48
Prawo jazdy od: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
0
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Polak w czołówce Toyota Gazoo Racing Trophy Polak w czołówce Toyota Gazoo Racing Trophy
    Maciej Dreszer zajmuje piąte miejsce w Toyota Gazoo Racing Trophy na półmetku sezonu. W wyjątkowym pucharze dla kierowców wyścigowych i rajdowych Toyot GT86 pula nagród wynosi 80 tys. euro. Toyota od ...
    ASO czy niezależny serwis - gdzie taniej naprawić hybrydę? ASO czy niezależny serwis - gdzie taniej naprawić hybrydę?
    Według wiodących producentów pojazdów hybrydowych, samochody te charakteryzują się niewielką awaryjnością. Zdaniem mechaników, hybrydy trafiają do warsztatów głównie w rezultacie zdarzeń ...

  •