300 000 samochodów VW do naprawy

18 Sty 2012, 13:17

http://motoryzacja.interia.pl/samochody/producenci/news/300-tys-samochodow-koncernu-volkswagen-do-naprawy,1747534,0,0,1,1#comments


To nic dziwnego- VW zawsze się psuły i psuć będą.
Silniki VW (zwłaszcza te nowszej generacji) to p o r a ż k a...

Wystarczy zapytać google:
tfsi engine problems - Około 2,470,000 wyników
o 2.0 Tdi już nie ma co wspominać.

VW jedzie na opinii niezawodności samochodów prostych jak budowa
cepa sprzed wielu wielu lat. Dzisiaj to już zwykły mit który jak inne
funkcjonują do dzisiaj w świecie motoryzacji..
stTropez77
Nowicjusz
 
Posty: 23
Auto: Audi TT 1.8T Quattro 180 KM

18 Sty 2012, 15:32

to fakt, silniki tfsi w vw są strasznie awaryjne i do tego ich naprawy kosztują niebotyczne kwoty! :shock:
sigma
Nowicjusz
 
Posty: 15
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: bmw e46 coupe

23 Sty 2012, 22:30

Przed 2008 rokiem 2-litrowy TDI sprawiał problemy. Obecny jednak sporo się różni.
Inna sprawa czy prawdopodobieństwo przetarcia się przewodu to wada silnika? Lekka przesada. Z tego co piszą zakłada się osłony na przewód i tyle. 15 minut roboty. Z równym powodzeniem mogliby to zrobić przy przeglądzie, ale zasady mówią, że trzeba poinformować klientów. Jeszcze żaden silnik nie palił się, ale lepiej na wszelki wypadek uprzedzić taką historię.
Gufi
Aktywny
 
Posty: 290
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Toyota Yaris Cross – czy to idealne auto do miasta?
    Podoba mi się to, w jaki sposób silnik benzynowy i elektryczny ze sobą współpracują. W ruchu miejskim możemy poruszać się bezgłośnie, nie eksploatować jednostki benzynowej na światłach. Auto rusza też płynnie, ...
    Trzymaj się odpowiedniego pasa ruchu
    Kierowcy często zapominają o zasadach ruchu drogowego i na drodze dwupasmowej jeżdżą lewym pasem, a na drodze trzypasmowej środkowym i lewym. Tymczasem w Polsce obowiązuje ruch prawostronny, co w praktyce zobowiązuje kierowców ...