A3,A4, Pasat B6, czy moze cos innego do 50tys zl?

A3,A4, Pasat B6, czy moze cos innego do 50tys zl?

29 Mar 2010, 17:17

Witam,

Przymierzam sie do zakupu samochodu rodzinnego. Najlepiej ekonomiczny sedan lub hatchback. Myslalem o Audi A3 albo A4 oraz Pasacie B6 max 5 letnim z silnikiem 1,9TDI. Planuje sprowadzic sobie z niemiec taki samochod. Czy to dobry wybor i ktory najlepiej?

Moze lepiej cos innego tanszego ale za to mlodszego? Na przyklad Astra 3 z 2009 roku w dieslu?

Dodam ze samochod dla rodziny 3 osobowej. Glownie krotkie wyjazdy + 3-4 razy do roku trasa 3tys km.


Pozdrawiam!
Krystian
Pokaz jak sie krecisz :)
Christo
Nowicjusz
 
Posty: 3
Rejestracja: 29 Mar 2010, 17:11
Miejscowość: Gorlice/Malopolska

Re: A3,A4, Pasat B6, czy moze cos innego do 50tys zl?

29 Mar 2010, 18:26

Nie wiem jak w Audi A3, ale w A4 jest dosyć ciasno wziąwczy pod uwagę że to segment D - nawet niektóre kompakty mają więcej. Nie sądzę żeby A3 miało więcej miejsca niż A4... Passat - mimo że dzieli tą samą płytę podłogową co A4 - ma jakoś w moim odczuciu więcej miejsca.

Rozejrzałbym się za takowym E90 [link wygasł] lub Mazdą 6, Mazda to jedna z najmniej awaryjnych marek (choć wiadomo może się trafić na różne egzemplarze) a BMW robi świetne diesle.
Ostatnio edytowany przez ACSznycel, 29 Mar 2010, 18:32, edytowano w sumie 1 raz
ACSznycel
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 848
Zdjęcia: 12
Rejestracja: 14 Gru 2009, 21:51
Miejscowość: z nienacka

Re: A3,A4, Pasat B6, czy moze cos innego do 50tys zl?

29 Mar 2010, 18:31

Ja na twoim miejscu też bym wolał rozejżeć się za takim BMW niż Passatem.
daniel_
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 96
Rejestracja: 04 Sty 2010, 21:29
Miejscowość: Świętokrzyskie

Re: A3,A4, Pasat B6, czy moze cos innego do 50tys zl?

30 Mar 2010, 08:26

Za te pieniądze ja bym szukał:
1.Hondy Accord 2.2 iCDTi - świetny silnik, świetne auto. Bardzo wysoka bezawaryjność, a do tego Honda nie jest tak nudna jak Passat i do tego ma więcej miejsca w środku niż Audi A3/A4.
2.Toyoty Corolli - ale tej nowszej w sedanie (od jakiegoś bowiem czasu jest równolegle większa Corolla i nieco mniejszy Auris w hatchabcku).
3.Mazdy 6 - tylko, że tutaj diesle przeciętne.
Dishman
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 3725
Rejestracja: 15 Sty 2008, 19:53

Re: A3,A4, Pasat B6, czy moze cos innego do 50tys zl?

30 Mar 2010, 09:14

Witaj.Jak myślisz o rodzinnym aucie to ja polecam ci audi A6-auto duzy oszczedny; samochod bardzo sprawny i niewymagający z punktu widzenia kierowcy.pozdro
mimi
milutki5
Aktywny
 
Posty: 348
Rejestracja: 12 Paź 2009, 16:43
Miejscowość: małopolska

Re: A3,A4, Pasat B6, czy moze cos innego do 50tys zl?

30 Mar 2010, 09:23

Astra 3 to tez dobry wybor, auto bedzie najmlodsze nie jest awaryjne tanie w utrzymaniu , czesci rowniez nie drogie, silniki diesla dobre 1.9 ctdi.
illusion
Aktywny
 
Posty: 343
Rejestracja: 28 Lis 2009, 16:52
Miejscowość: Poznań
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Zimowa Szkoła Bezpieczeństwa Zimowa Szkoła Bezpieczeństwa
    Jazda w zimowych warunkach wymaga od kierowcy większych umiejętności, a także odpowiedniego wyposażenia samochodu w opony, które zapewnią maksymalną możliwą przyczepność. Od kilku lat toczy się dyskusja, czy warto ...
    Mitsubishi Pajero Sport i Mitsubishi L200 Expedition Camper Mitsubishi Pajero Sport i Mitsubishi L200 Expedition Camper
    W najbliższy weekend, 17 i 18 listopada podczas wystawy 4x4 Offroad Show Poland, polski oddział Mitsubishi Motors zaprezentuje klientom model Mitsubishi Pajero Sport. To jedyny egzemplarz tego modelu w Polsce a celem prezentacji ...

  • Re: A3,A4, Pasat B6, czy moze cos innego do 50tys zl?

    30 Mar 2010, 10:09

    Też jestem za E90, nie ma co porównywać do Astry czy Passata.
    Kierunkowskaz
    Zaawansowany
     
    Posty: 987
    Rejestracja: 16 Sie 2009, 15:48
    Miejscowość: Warszawa (WI)

    Re: A3,A4, Pasat B6, czy moze cos innego do 50tys zl?

    30 Mar 2010, 10:42

    Hm... mi nie zalezy na wydawaniu calej sumy 50tys zl. Tylko do tej ceny co najlepiej wziasc, biorac po uwage przedewszystkim ekonomie. Wygoda wiadomo tez wazna ale przesiadal sie bede z Vectry B, a kazdy z tych samochodow bedzie duzo lepszy.

    Czytalem rozne opinie na temat silnikow i awaryjnosci i wychodzilo mi ze A3/A4 z silnikiem 1.9TDI sprawdzilaby sie najlepiej. Malo awaryjne samochody spalajace ok 6l/100km.

    Co do A6 to jednak spalanie na poziomo 10l/100 ro troche duzo, pozatym AC oraz czesci zamienne duzo drozsze.

    Nie mam jednak jeszcze upatrzonego samochodu, sam sie nie znam dlatego pytam Was o rade :)
    Pokaz jak sie krecisz :)
    Christo
    Nowicjusz
     
    Posty: 3
    Rejestracja: 29 Mar 2010, 17:11
    Miejscowość: Gorlice/Malopolska

    Re: A3,A4, Pasat B6, czy moze cos innego do 50tys zl?

    30 Mar 2010, 14:05

    A co byś powiedział na Vw Jette?? Auto troszkę mniejsze od Passata, powiedział bym, że dla 3 osobowej rodziny idealne...
    piotreq
    piotreq
    Zaawansowany
     
    Posty: 525
    Rejestracja: 30 Lis 2008, 21:47
    Miejscowość: Bydgoszcz

    Re: A3,A4, Pasat B6, czy moze cos innego do 50tys zl?

    30 Mar 2010, 14:11

    Co do A6 to jednak spalanie na poziomo 10l/100 ro troche duzo, pozatym AC oraz czesci zamienne duzo drozsze.
    .
    Akto mowi ze masz kupowac z innym silnikem niz 1.9.Apo zatym silniki 2.5 są nie udane i sam bym ci odradzał.p
    mimi
    milutki5
    Aktywny
     
    Posty: 348
    Rejestracja: 12 Paź 2009, 16:43
    Miejscowość: małopolska

    Re: A3,A4, Pasat B6, czy moze cos innego do 50tys zl?

    30 Mar 2010, 14:23

    Silnik 1.9 to sa w tej wersji C5 w C6 to zaczynaja sie od 2.0 chyba.
    Pokaz jak sie krecisz :)
    Christo
    Nowicjusz
     
    Posty: 3
    Rejestracja: 29 Mar 2010, 17:11
    Miejscowość: Gorlice/Malopolska

    Re: A3,A4, Pasat B6, czy moze cos innego do 50tys zl?

    30 Mar 2010, 14:38

    Ach sorki nie doczytałem ze pisałeś max 5 lat.Tak ja myślałem oC5 z końca produkcji.p
    mimi
    milutki5
    Aktywny
     
    Posty: 348
    Rejestracja: 12 Paź 2009, 16:43
    Miejscowość: małopolska
     
    • Warto przeczytać
    • passat b5 german style
      Autosacrum 2009
      S2020005
      Subaru Impreza STI