Akcyza 2017 - jak to wkońcu jest?

Akcyza 2017 - jak to wkońcu jest?

20 Paź 2017, 19:13

Cześć,

Chce kupić samochod w Holandii i jak to wkońcu z tą akcyza jest, bo ja to ciągle 18.6 % to słabo to widzę, jeszcze jak policzą cene katalogową to już wogóle bedzie dużo?
Samochod ma kosztowac 1200 euro, rocznik 1992, pojemnosc 2300.
Prosze kogoś o wyliczenie tej akcyzy jaka powinienem zaplacić.
Kalkulatorom w internecie nie wierze.

Pozdrawiam,
Kamil
Camille
Obserwowany
 
Posty: 2
Rejestracja: 20 Paź 2017, 19:09
Prawo jazdy od: 13 09 2002
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Volvo
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1993

Re: Akcyza 2017 - jak to wkońcu jest?

20 Paź 2017, 23:09

Na oko jakieś 900 złotych. Takich starych powyźej 2.0 nie opłaca się sprowadzać
Zachęcam do wzięcia udziały w ankiecie na wybór koloru na E36 Cabrio
kolor-na-bmw-e36-cabrio-vt117044.htm
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 9268
Zdjęcia: 18
Rejestracja: 03 Sty 2017, 19:15
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Jaguar X-type, e36 Cabrio, ML
Silnik: 2.0 D, 2.0, 2.7

Re: Akcyza 2017 - jak to wkońcu jest?

21 Paź 2017, 10:47

Dzięki za odpowiedz. To bardzo mało. Napewno dla silnika powyżej 2 litrów tylko 900? Sprowadzałeś cos ostatnio podobnego i tyle placiles?
Camille
Obserwowany
 
Posty: 2
Rejestracja: 20 Paź 2017, 19:09
Prawo jazdy od: 13 09 2002
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Volvo
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1993

Re: Akcyza 2017 - jak to wkońcu jest?

21 Paź 2017, 19:12

:cry: Na oko skoro wyliczasz 1200 euro to masz jakieś 5 tyś. Auto z 92 roku to wiecej w systemie nie bedzie warte.
Zachęcam do wzięcia udziały w ankiecie na wybór koloru na E36 Cabrio
kolor-na-bmw-e36-cabrio-vt117044.htm
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 9268
Zdjęcia: 18
Rejestracja: 03 Sty 2017, 19:15
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Jaguar X-type, e36 Cabrio, ML
Silnik: 2.0 D, 2.0, 2.7
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Pierwsze amortyzatory wysokich osiągów typu Twin Tube - 1989 rok Pierwsze amortyzatory wysokich osiągów typu Twin Tube - 1989 rok
    Podczas jazdy amortyzator tłumi drgania kół oraz utrzymuje pojazd w poziomie. Zapobiega kołysaniu się nadwozia oraz „nurkowaniu” pojazdu przy hamowaniu lub unoszeniu przodu przy szybkim ruszaniu. Sprawny ...
    Współczesne sportowe Toyoty Współczesne sportowe Toyoty
    Celica, MR2, Supra czy Corolla AE86 – te samochody znają wszyscy. Ich następca, tylnonapędowe coupe GT86, to jeden z ulubionych samochodów współczesnych drifterów. Jego pojawienie się w salonach ...

  •