27 Lis 2016, 09:59
Z bezproblemową eksploatacją będzie problem, ponieważ:
Audi A4 - w zakładanym budżecie kupisz wersję przed liftingiem. Wiąże się to z tym, że silniki 1,8 TFSI i 2,0 TFSI miały wadliwe pierścienie tłokowe, które przepuszczały olej i dolewki 1l/1000km to nic nadzwyczajnego. Naprawa od 7500-14000zł. Silniki trapiło też parę innych usterek jak problemy z łańcuchem.
BMW e90 - w tym budżecie kupisz wersję po liftingu. Silniki wyposażone już w wtrysk bezpośredni nie najwyższej jakości. Jednak gorszy jest łańcuch rozrządu, który się rozciąga i został zamontowany od strony skrzyni biegów. Wymiana ok. 3500-4000zł dla 320i.
Passat B7 - silniki takie same jak w Audi + 1,4TSI, który również posiada swoje bolączki - w tym rozciągający się łańcuch powodujący czasem uszkodzenie wariatora zmiennych faz rozrządu (koszt ok. 3000zł)
Pamiętaj, że nie każdy egzemplarz musi mieć te wady ale opisałem TYLKO silniki.