Autko dla młodego kierowcy do 5 tyś

29 Sty 2016, 03:32

Witam, niedawno otrzymałem prawko i poszukuje czegoś taniego do 5tyś. Zależy mi na przyzwoitym spalaniu, silnik tez nie duży bo ubezpieczanie mnie zeżre.
Mam na oku Renault Megane 1.4 16v ale myślałem tez może nad Golfem IV, ale znajdę coś w tej cenie ? Może jakieś inne modele ? Obserwuje Corole E11, Colta, Rover 25 i Corse. Przyznam, że Meganka kusi, ale czytałem też że są awaryjne i trzeba tam wymieniać często cewki i czy rdza ich nie zjada ? Ogólnie jestem zielony całkowicie w tym temacie.
Okolice województwa Świętokrzyskiego a dokładniej Staszowa(150km+)
dudi1v2
Obserwowany
 
Posty: 2
Auto: Nie mam

29 Sty 2016, 08:33

Golf IV nie za te pieniądze.

zerknij na te:
[link do oferty na Olx wygasł] - silnik bez szału ale do spokojnej jazdy wystarczy tylko deska rozdzielcza jakaś zużyta trochę mi się wydaje.
[link do oferty na Olx wygasł] - trochę tanio ale ładnie wygląda.
[link do oferty na Olx wygasł] - tylko z ceny musiałby trochę zejść ze względu na ten tył ale widać że nie jest skłonny do negocjacji..
[link do oferty na Olx wygasł]
[link do oferty na Olx wygasł]
[link do oferty na Olx wygasł]
[link do oferty na Olx wygasł]
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

29 Sty 2016, 15:08

Barol napisał(a):
[link do oferty na Olx wygasł] - trochę tanio ale ładnie wygląda.
Rovery się nie psują ?

[link do oferty na Olx wygasł] - tylko z ceny musiałby trochę zejść ze względu na ten tył ale widać że nie jest skłonny do negocjacji..
Odpada

[link do oferty na Olx wygasł]
Odpada
[link do oferty na Olx wygasł]
A co z 306 ?