Auto dla dziewczyny.

14 Lis 2011, 16:51

Jakie pierwsze auto dla dziewczyny? Ma być to prezent od rodziców... Do wyboru mam Peogeot 206cc, opel Tigra i Volkswagen beetle. Zastanawiam się nad 1 lub 2 ... Ale chciałabym wiedzieć co lepsze, szybsze i który bardziej pasuje do dziewczyny.
onaa
Obserwowany
 
Posty: 2

14 Lis 2011, 17:09

ja bym wziął na twoim miejscu 206cc w 2.0hdi
Jako że jestem mechanikiem oferuje możliwość ogladniecia samochodu do kupna oraz np.zrobienia dodatkowych zdjęć
zwykle dla osób z forum biorę tylko za paliwo i jakieś do około 100-150zł za pomoc
seba145
Zaawansowany
 
Posty: 981
Miejscowość: bydgoszcz
Prawo jazdy: 27 09 2011
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Peugeot 307sw 2.0Hdi 90km2002r
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

14 Lis 2011, 17:14

Ja jestem za beetle technika z golfa no i ciekawy wygląd ;)
W moich żyłach etylina,zamiast serca turbina :D
vwmaniak
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 806
Miejscowość: Za górami za lasami ;)

14 Lis 2011, 17:49

Trochę inna wielkość auta. 206 i Tigra (na bazie Corsy) są po prostu mniejsze niż beetle (na bazie, płycie Golfa). Przypuszczam, że i wygodniejszy chociaż nie siedziałem. A co się podoba przyszłemu właścicielowi? Jakie są brane pod uwagę silniki, itp. Szybsze? Byłą wersja VR6. Doświadczony kierowca - czy pierwsze auto i niedoświadczony?
Gufi
Aktywny
 
Posty: 290

15 Lis 2011, 15:05

To ma być moje pierwsze auto. Zdałam prawko kilka dni temu i auto ma być prezentem. Nie lubię Volkswagenów, ponieważ mają niewygodne siedzenia i są przereklamowane ;P. Osobiście jestem za 206cc albo Tigrą ... Tyle, że nie wiem czym poza wyglądem i producentem się różnią ;). Wiem, że Tigra ma mieć silnik 1,4.
onaa
Obserwowany
 
Posty: 2

15 Lis 2011, 16:37

To po co wymieniasz garbusa jeżeli go niechcesz?
W moich żyłach etylina,zamiast serca turbina :D
vwmaniak
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 806
Miejscowość: Za górami za lasami ;)
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne