Auto do 15 tys.

20 Gru 2013, 18:02

Witam. Jest to pierwszy wątek na tym forum, ale liczę, że otrzymam wyczerpujące i wartościowe rady od specjalistów. Chciałbym zaznaczyć, że jestem dosyć laikiem w sferze motoryzacji, więc proszę o wyrozumiałość.

Przechodząc do rzeczy. Chcę kupić auto do 15000 PLN, sedan, 5 drzwiowy, mogą być skórzane siedzenia. Proszę o podanie modeli zarówno benzynowych, diesli i LPG. Ważne żeby było łatwe w eksploatacji(czyli nie wymagało wyjazdu do salonu w celu wymiany "śrubki") i mało paliło. Auto będzie rzadko używane, mniej więcej ~250-300km tygodniowo(chociaż trudno to określić) no i czasem dłuższe trasy. Będzie to auto rodzinne, bo już mamy jedno, które służy jako auto dostawcze i ogólnie do pracy tj. Opel Corsa 1.4 i.

A tu przykładowe auta, które mi się podobają i dobrze by było gdyby miały podobny, opływowy wygląd. Od siebie dodam, że jaram się AUDI A4, więc może coś w ten deseń.

Mój fawort, ale boję się o ekploatacje(możliwośc naprawy u mechanika i spalanie)
Kod: Zaznacz wszystko
[Aby wyświetlić zawartość tego pola musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]


I drugi jak dla mnie niesamowity:
Kod: Zaznacz wszystko
[Aby wyświetlić zawartość tego pola musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]


Kod: Zaznacz wszystko
[Aby wyświetlić zawartość tego pola musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]


Kod: Zaznacz wszystko
[Aby wyświetlić zawartość tego pola musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]


Kod: Zaznacz wszystko
[Aby wyświetlić zawartość tego pola musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]


Kod: Zaznacz wszystko
[Aby wyświetlić zawartość tego pola musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]


Kod: Zaznacz wszystko
[Aby wyświetlić zawartość tego pola musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]


Kod: Zaznacz wszystko
[Aby wyświetlić zawartość tego pola musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
inkamon
Obserwowany
 
Posty: 2
Auto: Opel Corsa 1.4i

21 Gru 2013, 17:43